UNESCO je u najnovijem izvještaju o trendovima u oblasti obrazovanja u svijetu saopćio da 264 miliona djece širom svijeta nemaju formalno obrazovanje, javlja Anadolu Agency (AA).
Prema rezultatima izvještaja, koji razmatra realizaciju UN-ovih Ciljeva održivog razvoja (SDGs), poslije naglog pada početkom 2000-tih, u svijetu nije zabilježeno dodatno smanjenje broja djece koja ne pohađaju školu.
Rezultati ankete provedene u 128 zemalja članica UN-a pokazali su i da četvorogodišnju školu završi 83 posto djece, osmogodišnju-devetogodišnju 69 posto, a srednju 45 posto.
Isti izvještaj je pokazao da u 40 zemalja članica UN-a svako četvrto dijete uspije završiti srednje obrazovanje, dok je u samo 14 zemalja procenat učenika koji završe osnovnu školu iznad 90 posto.
Irina Bokova, generalna direktorica UNESCO-a, u predgovoru izvještaja je napisala da, prvenstveno nacionalne vlade, trebaju usvojiti stav o osjećaju odgovornosti kako bi se postigli ciljevi u oblasti obrazovanja.
Na Samitu o održivom razvoju, koji se održao 25. septembra 2015. godine, države članice Ujedinjenih nacija usvojile su Program održivog razvoja do 2030. godine, a koji sadrži 17 Ciljeva održivog razvoja sa ciljem iskorjenjivanja siromaštva, borbe protiv neravnopravnosti i nepravde i rješavanje pitanja klimatskih promjena do 2030. godine.