Korisnike Facebooka neopreznost prilikom objavljivanja statusa može itekako koštati. Zato treba dobro promisliti prije nego nešto objavite jer zapravo imate vrlo malo kontrole nad sadržajem nakon što ga jednom objavite.
To pogotovo vrijedi za one koji drže svoje profile u potpunosti javnima i tako nesvjesno riskiraju mnogo toga. Lične informacije, porodične fotografije i planovi u pripremi su nešto što bi zbog vlastite sigurnosti trebali držati za sebe i blizak krug ljudi koje poznajete, prenosi portal Cheat Sheet.
Donosimo vam popis stvari koje zbog sigurnosti ne biste smjeli objavljivati na Facebooku.
Podaci vezani za ličnu ili finansijsku sigurnost
Nije dobra ideja na Facebooku objaviti adresu, telefonske brojeve, majčino djevojačko prezime, broj kreditne kartice pa čak ni godinu rođenja. Sve ove podatke kriminalci mogu iskoristiti za krađu identiteta ili da vam nanesu finansijsku štetu. Također izbjegavajte objavljivati podatke koje bi mogle pomoći nekome da sazna vašu lozinku, poput imena psa, uspomena iz djetinjstva i slično.
Informacije o lokaciji i planovi o budućim putovanjima
Osim što ovako potencijalnim lopovima otkrivate jeste li kući ili niste, stvarate sebi veću mogućnost da sretnete osobe koje možda želite izbjeći. Slikama s putovanja otkrivate i svoj životni standard što također može privući neželjene goste.
Informacije iz ličnog života
Prekid veze, zdravstvene tegobe ili razočaranje nekom životnom situacijom je nešto što bi bilo mudro da zadržite za sebe. Mnogo ljudi to može vidjeti, a među njima i vaše kolege s posla te šefovi. Ono što ne biste željeli da znaju apsolutno svi, zadržite za sebe.
Fotografije djece
Do tih fotografija mogu doći i ljudi koji nemaju dobre namjere. Ako baš morate objavljivati takve fotografije, nemojte uz njih objavljivati informacije poput imena, škole u koju dijete ide i sličnih stvari.
Prigovori na posao i informacije o tome šta radite na poslu
Veliku su šanse da takva objava dođe do vašeg šefa, a to sigurno ne želite. Do informacija o poslu koje ste objavili vrlo lako može doći konkurencija, a to također može jako nepovoljno uticati na vaš zaposlenje.
Politički nabijeni komentari
Vrlo je lako nekoga nesvjesno uvrijediti objavom agresivnih i politički nabijenih komentara i statusa. U redu je da dijelite vijesti ili videe koji će potaknuti raspravu, ali objava agresivnih i jasno usmjerenih političkih statusa može napraviti puno veću štetu nego što mislite.
Tračevi
Osim što ostavljate dojam osobe kojoj se ne može vjerovati pred prijateljima na Facebooku, velike su mogućnosti da ćete upasti u nevolju kada to dođe do nekoga koga se vaša objava tiče.
Medicinske dezinformacije
Ako niste ljekar niste kvalificirani dijeliti zdravstvene savjete i predlagati rješenja koja nisu naučno potvrđena. Statusi koji minimiziraju teške bolesti mogu biti uvredljivi, a mogu i dovesti u opasnost nekoga ko u njih povjeruje.
Izvor: fokus