Solana d.d. Tuzla, lider na tržištu soli u jugoistočnoj Europi, ostvarila je u prvih devet mjeseci ove godine najbolje poslovne rezultate od 1992. godine.
U ovom periodu zabilježeno je povećanje prodaje soli od 3.500 tona u odnosu na isti period lani, dok je izvoz porastao za 13 posto.
Na pozitivno poslovanje najviše je utjecalo povećanje prodaje na domaćem tržištu brandakuhinjske soli po kojem je Solana i poznata u pakovnju od 1 kg za čak 30 posto u odnosu na prethodnu godinu.
“Zabilježeno je i povećanje prodaje tabletirane soli od 24 posto gdje vidimo veliki
potencijal za dalje proširenje na nova tržišta”, navodi se u saopćenju Solane d.d. Tuzla.
“Kvalitet je konačno došao do izražaja.Naša so i njena vrhunska svojstva najvažniji su razlog za ovakve rezultate. Također, moramo istaći da je povećanje investicija u godinama koje su iza nas doprinijelo kontinuiranoj i kvalitetnoj proizvodnji. Važno je da se rast prodaje bilježi kod svih gotovih proizvoda kako na domaćem tako i na ino tržištu. Dodatnim mjerama unaprijedili smo obim rada u službi i do 30 posto”, izjavio je direktor kompanije Solana d.d. Tuzla Bakir Smailagić.
Ocjenjuje da su nova Uprava zajedno sa svim uposlenicima napravili odličan posao.
“U periodu koji je pred nama u fokusu našeg poslovanja bit će dalje jačanje naše pozicije lidera na tržištu soli jugoistočne Europe po definisanim standardima kvalitete. Također, ulaganjem u razvoj i modernizaciju uz zaštitu okoline želimo podići energetsku efikasnost kompanije. Ipak, prioritet naše kompanije ostaje motivacija i obrazovanje naših zaposlenika, jer su oni temelj našeg razvoja i napretka”, kazao je Smailagić.
Uz povećanje prodaje a do sada poznatim tržištima Srbije, Makedonije, Kosova, Slovenije i Hrvatske, u zajedničkom nastupu sa bradnovima AS Holdinga ostvaren je plasman na nova tržišta kao što je Katar i druge zemlje Bliskog Istoka.
S tim u vezi, u Solani vide priliku da zadrže i povećaju učešće na tržištima na kojima su trenutno zastupljeni, sa fokusom u narednom periodu na zemlje EU.
“Izvoz je naša velika šansa. Kvalitet koji postiže naša Solana vrlo je rijedak i to inozemna tržišta posebno prepoznaju. Tuzlanska so je jedna – jedina, i kao takva osim tradiocionalnih tržišta u okruženju, s velikim očekivanjima idemo na osvajanje novih tržišta kao što su tržišta Dalekog i Bliskog Istoka, kao i tržišta europskih zemalja”, rekao je Smailagić.
Solana d.d. Tuzla je jedna od najstarijih kompanija u Bosni i Hercegovini i naša najstarija
prehrambena industrija.
Proces proizvodnje soli se odvija po principu tzv. “zatvorenog kruga”, čime je postignuta apsolutna zaštita od mogućih vanjskih utjecaja i onečišćenja.
Solana d.d. Tuzla je u svojoj 133 godine dugoj historiji bila i ostala sinonim za kvalitet.
Spoj tradicije i kvaliteta promaknuo je Solanu u istinskog lidera kada je u pitanju proizvodnja i prodaja soli kako na domaćem tržištu, tako i u regionu, dodaje se u saopćenju kompanije.