BiH

Slučaj bh. autobusa u Njemačkoj: Mogu li naše vlasti spriječiti poniženja putnika

Prije nekoliko dana pisali smo o slučaju autobusa s registarskim oznama BiH koji je isključen iz saobraćaja u Njemačkoj, a 50 putnika primorano da sačeka zamjensko vozilo.

Podsjetimo, njemački policajci i istražitelji inspekcije rada, tokom redovne kontrole vozila za javni prijevoz putnika, otkrili su uljne mrlje u motornom prostoru što im je bio signal da bh. autobusu (nije saopćeno ime prijevoznika) zabrane vožnju zbog opasnosti od nastanka požara.

Možda će Vas zanimati i:

Pokušali smo saznati kakve mjere poduzimaju bh. vlasti da bi spasili ugled države, a putnike poštedjeli nemilih iskustava tokom putovanja.

“Ključ je u kvalitetu, održavanju i ispravnosti autobusa, što je povezano sa starošću vozila. Ministarstvo prometa i komunikacija BiH propisalo je da autobuski prijevoznici u našoj zemlji mogu uvoziti polovne autobuse koji zadovoljavaju minimalno Euro-3 emisione norme, odnosno Euro-5 za nove autobuse. Ima razmišljanja i o podizanju granice na Euro-4 za polovne autobuse, ali mislimo da još nije pogodan ekonomski moment”, kazao je za Radiosarajevo.ba Igor Pejić, sekretar Ministarstva prometa i komunikacija BiH.

Dodao je da, bez obzira na emisione norme, autobus mora biti tehnički ispravan, dok prijevoznik treba pribaviti dokument o zadovoljenju tehničkih uvjeta koji mu izdaju entitetska ministarstva.

“O slučaju o kojem ste izvijestili, isključenju iz saobraćaja bh. autobusa u Njemačkoj, naše Ministarstvo još nije dobilo informaciju od njemačkih kolega. Ali, sigurno će nam Nijemci poslati prijavu na osnovu koje ćemo poduzeti mjere protiv nesavjesnih prijevoznika“, kazao je Pejić i dodao da nema sumnje da su kontrole tehničke ispravnosti u Njemačkoj skoro svakodnevne i mnogo rigoroznije nego u našoj zemlji.

 

 

Izvor: radiosarajevo

Možda će Vas zanimati i: