Standardne kancelarije i jednolični poslovni prostori su prošlost. Sa razvojem modernih tehnologija, a posebno u sferi komunikacije, i radna mjesta su se transformisala. Svjetske kompanije kreiraju sasvim drugačije, moderne prostore za rad, kako bi motivisale svoje zaposlene i pružile klijentima ambijent u kojem će se osjećati ugodno.
Prateći trendove u oblasti finansijskog poslovanja, ali i savremenog pristupa klijentima, Mikrofin je modernizovao svoje filijale.
„Na temelju svog dvadesetogodišnjeg iskustva usavršili smo tehnologiju rada i omogućili klijentima da im kredit bude odobren u ekspresnom roku. Ovo praktično znači da u nekim slučajevima klijenti mogu dobiti novac čak i u roku od 20 minuta nakon što dođu u našu poslovnicu. Prostor smo osavremenili i prilagodili ga ovakvom načinu rada“, izjavio je Ivica Vilušić, Šef filijale Mikrofina u Tuzli.
Pored ubrzane procedure odobravanja kredita, Mikrofin je uveo i podnošenje zahtjeva za kredit putem interneta, gdje klijenti imaju mogućnost da sami završe svoju kreditnu analizu i automatski dobiju odobrenje kredita, ukoliko za isti ispunjavaju sve uslove.
„Imamo klijente kojima se sviđa ideja da zahtjev za kredit podnesu od kuće, bez dolaska u poslovnicu, ali nisu vični novim tehnologijama i zbunjuju ih online obrasci. Za njih smo opremili internet-kutak, gdje im je naše osoblje pri ruci da pojasni neku stavku ili prođe s njima korak po korak kroz cijeli zahtjev,“ rekla je Mirna Kovačević, savjetnica za klijente.
Od svog osnivanja Mikrofin drži čvrstu lidersku poziciju na BH tržištu. U tom periodu više od 2 milijarde maraka plasirano je kroz kredite u preduzetničku i poljoprivrednu djelatnost, te za potrebe stanovništva. Mikrofin je dio finansijske grupacije koja danas zapošljava blizu 600 radnika i opslužuje više od 70.000 klijenata. Ovo vodeće mikrokreditno društvo posluje kroz mrežu od 77 poslovnica širom zemlje.