S prodajom od skoro 3,9 miliona vozila, Renault Grupa u 2018. godini je zabilježila novi rast prodaje od 3,2 posto u odnosu na 2017. Svi segmenti su zabilježili rast, a posebno laka komercijalna vozila (LKV) i električna vozila, s kojima Renault drži lidersku poziciju u Evropi.
Zahvaljujući provedbi plana Drive the Future, protekla 2018. godina ponovo je bila rekordna za Renault Grupu koja je prodala 3.884.295 vozila širom svijeta, uključujući isporuku 2,5 miliona vozila sa značkom Renaulta i preko 700.000 vozila sa znakom Dacije. Renault se u Evropi najviše oslanjao na fantastičnu prodaju modela Clio i Captur, dok je Dacia žetvila dobre prodajne brojke zahvaljujući Sanderu i novoj generaciji Dustera.
U segmentu električnih vozila, prodajni volumen marke Renault u svijetu povećao se za 36,6% tokom protekle godine (više od 49.600 vozila), iako je u tome ključna bila druga polovina 2018. godine, budući da je u tom periodu prodaja skočila za čak 62,1 posto. Renault je i dalje evropski lider s tržišnim udjelom od 22,2% tržišta kod „električara“. Model ZOE je zabilježio porast od 26,1% (39.458 vozila), a Kangoo Z.E. čak 105,1 posto.
U segmentu lakih komercijalnih vozila, Grupa je povećala prodaju za 33,7 posto isporučivši skoro 620.000 vozila. Marka Renault dosegla je novi rekord u 2018. godini unatoč padu u Turskoj i Argentini, dva važna tržišta za ovaj segment.
Renault Grupa i ove godine očekuje stabilnu prodaju s akcentom povećanja na tržištima Rusije i Brazila. U tom kontekstu, Grupa teži laganom povećanju prodaje i u 2019. godini, s ubrzanjem u drugoj polovini godine zahvaljujući lansiranju novih međunarodnih modela pogotovo novog Clija, vodećeg modela Grupe u Evropi, koji će premijeru doživjeti na prestižnom sajmu automobila u Ženevi.