Zanimljivosti i zabava

Provokativna kampanja Američkog instituta










Nesvakidšanja oglasna kampanja pojavila se ovih dana na ulicama grada Zagreba. Američki Institut, udruga za promicanje engleskog jezika i američke kulture, odlučila se za provokativno rješenje koja građane poziva da „samo zamisle koliko daleko mogu stići – uz malo engleskog jezika”.

Koristeći ilustraciju jedne od najpoznatijih emigrantica s ovih prostora, Melaniu Trump, poruka se nedvosmisleno referira na osobu koja je, uz malo znanja stranog jezika, dogurala do pozicije jedne od najmoćnijih osoba na planeti.

“Većina škola stranih jezika govori istim jezikom, što je određena ironija u komunikaciji,” kaže Brett Campbell, osnivač Američkog Instituta, inače i sam američki državljanin, podrijetlom iz Bostona. “Htjeli smo kampanju koja ljude podsjeća na važnost poznavanja svjetskih jezika te koliko je to poznavanje bitno za određeni internacionalni uspjeh. Svjedoci smo velikog vala iseljavanja Hrvata koji svoju sreću traže i u anglo-saksonskim zemljama, poput Irske, Kanade, Australije i sl. Ako dobro vladate engleskim na ovim tržištima – možete stići jako daleko. A mi vam u tome možemo pomoći.”

Izvor: media-marketing.com



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button