Prezentacija plana ponovnog uvođenja Mercatora na tržište BiH bila je tema sastanaka predstavnika Konzuma BiH, Poslovnog sistema Mercator i Konzumovih dobavljača.
Na sastancima je predstavljen novi koncept budućeg poslovanja maloprodaje u BiH koji predviđa ponovno uvođenje brenda Mercator na tržište BiH. Naglašeno je da se još radi o prijedlogu s obzirom na to da se očekuje formalna odluka o njegovoj realizaciji. U ovoj fazi, prepoznat je potencijal za uspješno vraćanje Mercatora na tržište Bosne i Hercegovine temeljen na velikoj pozitivnoj vrijednosti ovog brenda.
Ovaj koncept predviđa preuzimanje svih obaveza Konzuma BiH od dobavljača kao i preuzimanje i brigu o svim zaposlenicima Konzuma BiH.
“Danas smo prezentirali najizgledniju opciju plana daljeg poslovanja, kroz vraćanje Mercatora na tržište BiH, koji uključuje nastavak saradnje sa svim postojećim dobavljačima, te uredno podmirivanje obaveza prema njima. Prethodna dobra iskustva poslovanja Mercatora u BiH su dobar temelj za nastavak još uspješnije saradnje”, izjavio je Tomislav Čizmić, predsjednik Uprave Mercatora.
Tomislav Bagić, direktor društva Konzum BiH je svim prisutnima još jednom naglasio da se svi poslovni procesi u Konzumu BiH odvijaju redovno.
“Na današnjim sastancima smo nastavili sa otvorenim dijalogom sa našim dobavljačima te im je prezentiran plan i konkretni koraci koji će se preduzeti u svrhu povratka brenda Mercator na tržište BiH. Realizacijom prezentiranih mjera će se osigurati ispunjenje obaveza prema svim dobavljačima”, kazao je Bagić.
Predstavnici dobavljača izrazili su zadovoljstvo što će Mercator preuzeti na sebe sve obaveze Konzuma i Velpra, a što za njih predstavlja sigurnost za nastavak kontinuiranog poslovanja.
S istim ciljem otvorenog i transparentnog dijaloga, treći sastanak s dobavljačima bit će održan danas u Banjoj Luci, saopćeno je.
Izvor: fena