Tuzla

Pismo građanina Tuzle JKP Komunalcu: Bilo bi lijepo kada bi ove godine bili manje iznenađeni snijegom




 

Otvoreno pismo Građanina Tuzle predstavnicima Javnog komunalnog preduzeća ”Komunalac” Tuzla.

Poštovani,

Vjerovatno ste primijetili, barem se nadam da jeste, da u posljednje vrijeme svi mogući mediji, dakle sve TV kuće, radio postaje, web portali i ostali pisani mediji upozoravaju svekoliko građanstvo, pučanstvo, stanovništvo kao i lokalne i državne vlasti da nam uskoro u naše krajeve dolazi novi hladni zimski talas sa vrlo niskim temperaturama i vrlo mogućim snježnim padavinama.

Sva ova upozorenja impliciraju i stanovite pripreme koje se najviše tiču vašega preduzeća, a s obzirom na naša(građani Tuzle) prijašnja iskustva sa vašim pripremama resursa,tj. ljudskih i materijalnih sredstava koji su vam potrebni u situacijama vremenskih nepogoda, i najčešće iznenađenje i nesnalaženje u istim, našao sam za shodno da vam se obratim na ovakav način i još jednom vas upozorim na dane koji dolaze, tako da izbjegnemo svaku vrstu iznenađenja.

Dakle, ono što ja kao građanin Tuzle očekujem od vas jeste da se što bolje pripremite za novi zimski talas sa padavinama, a ja vam kao laik mogu preporučiti sljedeće.

1. Tehnički pregled svih vozila koje koristite u situacijama obilnih padavina(kamioni, ralice, mala vozila), tako da se u izvještajima ne pominju podaci poput, manjak voznoga parka, pokvarena vozila i sl.

2. Inventura svog alata( lopate, krampe, ašovi,motike), tako da ih dovoljno imate za sve situacije pa i za eventualne akcije građana u čišćenju.

Slikovni rezultat za čišćenje snijega

3.SO iliti SOL- da se na lageru ima dovoljna količina tako da ne dolazite u situacije da vaši predstavnici medijima daju debilne izjave da se u gradu soli nije obezbjedila dovoljna količina iste za posipanje puteva u gradu.

4.Osigurati koordinaciju između vaše firme, civilne zaštite, vatrogasaca i građanstva, tako da se u extremnim situacijama svi znamo ponašati i djelovati prema mogućnostima.

5.Redovni kontakti sa medijima tako da građani posjeduju prave informacije po kojima mogu ravnati svoj život i opstanak.

Vjerujem, ako se budete ravnali po samo ovih pet, laičkih postavljenih stavki, da ćete olakšati i život i rad vašim radnicima a naročito građanima Tuzle.

Takođe vjerujem da ćete ovakvom pripremom imati i veliku zahvalnost građana Tuzle kao i zahvalnost svog osoblja Hitne službe Doma zdravlja Tuzla i klinike za traumatologiju i ortopediju u bolnici Gradina.

Slikovni rezultat za padovi na ledu

S poštovanjem
Građanin GRADA Tuzle( ime poznato redakciji, mada ga u čaršiji znaju kao Mario, a prezime Vranješ).

P.S. Mi nismo građani Norveške i Švedske pa stoga ne očekujte od nas da živimo i djelujemo po standardima građana tih zemalja. Kada se javna preduzeća o ovoj zemlji (BiH) i u ovome gradu (Tuzla) počnu baviti svojim poslovima i počnu imati odnos sa komitentima,tj. građanima po standardima Norveške i Švedske, i kada građani budu imali uslove življenja i rada kao u navedenim zemljama, tada očekujte i od građana Tuzle i BiH da će vrlo rado preuzeti na sebe odgovornost građana i djelovanje u kriznim situacijama. A do tada, kakvi ste vi, građani su ipak bolji!!!

Možda će Vas zanimati i:

Back to top button