Velikom akcijom čišćenja jezera Kop Šićki Brod završena je jubilarna peta sezona velikog ekološkog projekta „Zajedno za čiste vode Bosne i Hercegovine“.
Već pet uzastopnih godina ovaj projekt okuplja više od 100 ronioca uz vodstvo ronilačkog kluba Bosna, a količine izronjenog otpada najbolji su dokaz da je ovakva akcija više nego potrebna. Nakon prodajne akcije u kojoj su mogli učestvovati svi građani kupnjom Persil, Silan i Somat proizvoda u Bingo prodavaonicama, ovog proljeća održano je pet akcija čišćenja na lokacijama diljem Bosne i Hercegovine: rijeka Drina kod Višegrada, rijeka Bosna kod Sarajeva, Buško jezero, Jablaničko jezero kod Jablanice te jezero Kop Šićki Brod kod Tuzle.
O važnosti akcije najbolje govore rezultati koji upozoravaju da briga o okolišu i čistoći voda nikad ne staje. U pet je akcija ukupno izronjeno oko jedne tone otpada odnosno gotovo 400 vreća. Sav je otpad u suradnji s društvom Eko život zbrinut na adekvatan način, a ronioci su zadovoljni učinjenim.
„Nakon toliko godina čišćenja voda, malo nas što još može iznenaditi. Začudili bi se što sve pronađemo na dnu naših rijeka i jezera, od komada namještaja, bijele tehnike do guma i sitne plastile. Drago nam je da možemo sudjelovati u ovakvim akcijama i sretni smo što su naši partneri Henkel, Bingo i Eko život prepoznali važnost dugoročnog djelovanja te zajedničkim naporima pozivamo sve naše sugrađane da shvate ovo pitanje ozbiljno i da ne uzimaju naše vode zdravo za gotovo“, izjavio je Hrvoje Gavrančić, predsjednik ronilačkog kluba Bosna.
Sad već tradicionalni ekološki projekt dio je napora kompanija Henkel i Bingo koje ulažu u održivo poslovanje i u projekte koji za cilj imaju povećanje kvalitete života u okolinici u kojoj posluju.
„Ponosni smo na ovu suradnju i na naš dugoročni cilj jer jedino tako možemo uistinu ostaviti trag i postići željeni rezultat. Jako smo sretni što imamo i partnere koji su zajedno s nama u ovom projektu na duge staze i zahvalni smo svim roniocima koji sudjeluju u akcijama čišćenja. Njihovi su rezultati zaista impresivni“, kazao je Admir Suljević, voditelj prodaje Henkel BiH.
Rezultatima projekta zadovoljni su i u Bingu.
„Drago nam je da je naša tradicionalna akcija od ove godine obogaćena prisustvom dječice. Saradnja sa osnovnim školama je nešto što smo potencirali kako bismo djelovali na svijest mladih. Nakon pet godina vjerujemo da će naši kupci očekivati nastavak ove akcije, ali i da će škole prepoznati njen značaj i naredne godine javiti se u što većem broju“, izjavila je Tatjana Paunoski, rukovodilac službe marketinga Binga.
Da sav izronjeni otpad bude zbrinut, pobrinulo se društvo Eko život. „Vode su naše bogatstvo i trebamo ih čuvati.
Ovi i slični projekti trebali bi pokazati kolika je važnost čiste životne sredine, vode koje nas okružuju, ali i ljudske odgovornosti prema eko sistemu. Važno je da budemo dio naše prirode i vodimo računa o tome da ona bude čista. Stoga, Eko život nastoji podići svijest javnosti o važnosti i očuvanju čistog okoliša te zajedno sa ovlaštenim serviserima na propisan način zbrinuti sav izronjeni otpad,“ kazala je Džana Halilović, project manager društva Eko život.