Biznis

Pametni privjesak Rubico uskoro kreće iz Hercegovine u svijet







Mladići okupljeni u Amplius Electronics Mostar, startup kompaniji u sklopu poslovnog parka SPARK su razvili pametni privjesak Rubico za pametne telefone i tablete, a isti su lansirali na Indiegogo platformu.

Amplius electronics je mlada tvrtka koja već stvara historiju. Tome doprinosi i činjenica da su njeni osnivači službeno i najmlađi poduzetnici u Mostaru, a također su i pioniri u pokretanju crowdfunding kampanje za hardverski proizvod na području Hercegovine, kojom namjerava prikupiti sredstva za izradu Rubico pametnog privjeska. Cilj je prikupiti fond od 30.000 USD kojim će se dovršiti proizvodni alati, pokrenuti proizvodnja, a time lansirati proizvod na međunarodno tržište.

Možda će Vas zanimati i:

Indiegogo je online platforma za prikupljanje sredstva za različite namjene. Osnovna je ideja njegovih pokretača omogućiti ljudima da svoje ideje predstave širokom krugu ljudi koji bi ih mogli financijski podržati i pomoći im da ostvare svoje snove. Indiegogo mjesečno posjeti devet miliona korisnika.

Osnivački tim čine Marin Bevanda, Luka Vučina i Robert Rozić, studenti na Fakultetu strojarstva i računarstva u Mostaru. Ovi mladići se zanimaju za nove tehnologije te su svoje slobodno vrijeme posvetili razvijanju ideje pametnog privjeska. Oni su u toku posljednje dvije godine uložili mnogo energije i znanja kako bi od ideje došli do finalne verzije Rubica.

Amplius Electronics je predstavio svoj proizvod Rubico, pametni privjesak koji služi kao power bank, odnosno punjač za mobitele, ima memoriju kao USB, te NFC tag koji se može upotrijebiti za više funkcija. Tim je kreirao nekoliko prototipnih verzija i potvrdio svoj koncept. Rubico je proizvod koji je nov na tržištu, jedinstven po svom izgledu i mogućnostima. Prototip koji sada postoji, funkcionalan je i spreman za dalji proces izrade. Uz sami proizvod dolazi i mobilna aplikacija, koja korisniku omogućava prijenos podataka sa mobilnog uređaja na pametni privjesak, praćenje stanja o količini slobodne memorije na privjesku, kao i mogućnost snimanja video uradaka i fotografija direktnom pohranom na privjesak. Proizvod je namijenjen svim korisnicima smartphone uređaja.

Članovi Amplius ekipe naglasili su kako im je uspjeh kampanje od iznimne važnosti, ali da ovim poduhvatom žele ohrabriti i druge mlade ljude da odaberu sličan put, razviju svoje ideje i pretvore ih u stvarnost.

Pod uvjetom da sve prođe kako je zamišljeno, Rubico bi trebao krenuti u masovnu proizvodnju krajem 2017. godine, a već krajem oktobra planirane su prve isporuke za kupce na kampanji.

Kampanja traje sve do 8. augusta. Za vrijeme kampanje može se kupiti pametni privjesak Rubico za 35 dolara, ali i podržati kampanja s 3,5 ili 25 dolara.

 

 

 

Izvor: faktor



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button