Imate ideju, startUp biznis, patent…odnosno vrijedno ste radili na nečemu, ali još niste ubrali plodove mukotrpnog rada i zalaganja i još uvijek niste javno pokazali ono što imate za ponuditi. Reklamiranje dvadeset i prvog vijeka nudi sve u jednom i postaje sve agresivnije, napadi na perecepciju i na kupca djeluju (ne)svjesno pa se samim time donose i neke ishitrene odluke pri ulaganju.
Reklamiranje na nivou dvadeset i prvog stoljeća
United Outdoor BiH je način da se sa svojom idejom, kroz reklamu predstavite publici na teritoriju čitave Bosne i Hercegovine putem Billboarda, City light, Wallscape (i mnogih drugih načina oglašavanja koje možete predložiti i Vi), a koji se nalaze na najprometnijim i najatraktivnijim lokacijama u svim gradovima naše države.
Ozbiljno pristupate svom poslu, biznisu, ideji? Onda svakako promišljate i ozbiljnom marketingu koji će ponuditi sjajne rezultate koji su i statistički mjerljivi i transparentni – Outdoor oglašavanje je jedno od najpopularnijih i najznačajnijih načina oglašavanja i plasiranja poruke ciljnoj publici sa direktnom porukom.
Drugačiji pristup
United Outdoor BiH ne čeka finalni proizvod koji se postavlja na stotine različitih marketinških , njihov pristup se zasniva na vizualizaciji ideje kupca koju oni konceptualno stavljaju u finalni proizvod. O uspješnom kreativnom rješenju govorimo ukoliko plakat privuče pažnju izborom i kontrastima boja, ukoliko izbor tipografije omogućava čitljivost iz većih udaljenosti, ako je poruka dovoljno kratka i jasna da se uspijeva percipirati i shvatiti u par sekundi koliko je vidimo “u prolazu” i ukoliko se tekstualni i slikovni elementi poruke dobro nadopunjuju.
Ponuda medija vanjskog oglašavanja sve je veća: upućuju nam poruku dok čekamo javni prevoz i u vožnji, dok se vozimo automobilima, čekajući na semaforu, šetnjom ulicama, boraveći u čekaonicama, toaletima, na plaži, na sportskim terenima…
Ivan Glibo, United Outdoor BiH:
Grupacija je nastala prije dvije godine od provajdera koji se bave vanjskim oglašavanjem na području BiH i baš zbog toga imamo mogućnost da klijentima ponudimo preko 1.500 oglasnih površina u BiH. Klijentu se prilazi osobno, a samim time i poruke koje se odašiljaju putem plakata mogu biti totalno personalizirane.
Uvid u pokrivenost Outdoorovih reklamnih prostora pogledajte na njihovoj oficijalnoj stranici, a sve vidove kontakata možete napraviti i direktnim pozivima na brojeve.
“Budite vidljivi 24 sata” u Bosni i Hercegovini
Koristeći mogućnosti “United Outdoor BiH” grupacije na kreativan način, one mogu postati dio okoline i time oglašivači mogu postići visoku uočljivost i pamtljivost promotivne poruke.
24-satnim kontaktom s primateljima poruke, mediji vanjskog oglašavanja zasigurno su medij koje želite vidjeti u funkciji oglašavanja vašeg proizvoda ili usluge.
Jednostavno i doslovno i bukvalno, “BUDITE VIDLJIVI 24 SATA!” u Bosni i Hercegovini.