BiH

Otkriveni prvi govornici na 13. Brending konferenciji: U Sarajevo dolaze Tozzini i Kuperberg!




Prva imena ovogodišnje Brending konferencije, koja se održava 5. juna u dvorani Mirza Delibašić u Sarajevu, su objavljena – i dolaze s ozbiljnom reputacijom.

Pitate se zašto bi to meni trebalo biti bitno? Odgovor je jednostavan – ovo nisu bilo kakvi predavači – njihovo znanje, iskustvo, kampanje i pristupi pomiču granice globalne komunikacijske industrije. Ovo su predavači koji osvajaju srca publike, ali i kanske lavove.

Maurizio Tozzini, izvršni kreativni direktor u agenciji Dentsu Creative Italy, kreator je kampanja za McDonald's, Volkswagen, American Express, Nespresso i Spotify. Želite li saznati tajne kampanja koje se pamte i brend poruke koje pogađaju pravo u srž? Ovo je prilika. Sa više od 15 godina iskustva na globalnoj sceni, Tozzini dolazi da podijeli svoje trikove i alate koji stoje iza najupečatljivijih brend poruka današnjice.

A kako nastaju one genijalne ideje i kampanje koje djeluju tako jednostavno, da vas nervira što ih se niste sami sjetili? Odgovor donosi drugi govornik.

Naime, Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes i jedan od najtraženijih trenera kreativnog razmišljanja u svijetu, predstavit će svoj revolucionarni model strukturisane kreativnosti — metod koji ne zavisi od inspiracije ili sreće, već nudi jasan put ka velikim idejama. Timovi širom svijeta, koji su prošli kroz njegov program,  osvojili su više od 50 Cannes Lions nagrada, uključujući tri Grand Prix-a.

Bilo da ste strateg, kreativac, menadžer brenda ili lider agencije, na Branding konferenciju  dolazite da naoštrite svoju kreativnu oštricu i odete kući sa alatima koje možete primijeniti odmah.

Najave ostalih govornika slijede uskoro. Do tada, osigurajte svoje mjesto pod cirkuskim šatorom na www.branding.ba — predstava uskoro počinje!

Možda će Vas zanimati i: