Općina Lukavac raspisala je Javni poziv za dodjelu građavinskog materijala.
Tekst poziva objavljujemo u cjelosti:
Na osnovu člana 6. Pravilnika o načinu raspodjele građevinskog materijala, broj: 02-02-2-5020/19 od 10.06.2019.godine i člana 6. Odluke o pokretanju postupka dodjele građevinskog materijala, broj: 02-02-1-7746/19 od 08.08.2019. godine, Služba za investicije, komunalno-stambene i poslove mjesnih zajednica donosi
JAVNI POZIV
za dodjelu građevinskog materijala
I
Predmet Javnog poziva je doniranje građevinskog materijala u svrhu stvaranje boljih uslova za građane, poboljšanje uslova rada u MZ i javnim ustanovama i udruženjima, stvaranje uslova za nastavak ili završetak započetih projekata i aktivnog učešća građana u realizaciji projekata, kako slijedi:
Red.broj | NAZIV ARTIKLA | JEDINICA MJERE | KOLIČINA |
1 | malter 510, pakovanje 25/1 | kg | 1.000 |
2 | PLF horizontalni oluk RŠ 33 (poluokrugli) | m | 30 |
3 | PLF vertikalnii oluk ø100 RŠ 33 (poluokrugli) | m | 20 |
4 | PLF lajsna čeona za krov RŠ 41 | m | 40 |
5 | PLF donji opšav dimnjaka (standardni) | kom | 4 |
6 | PLF kubura RŠ 41 | m | 60 |
7 | PLF t rapezni lim TR 35/207/100 | m2 | 160 |
8 | Nabavka i sporuka fasade granulacije 2mm, pakovanje 25/1. Obračun po kg | kg | 2.000 |
9 | Nabavka i isporuka armature-mreže i šipke Obrač po kg | kg | 1.000 |
10 | Nabavka I isporuka gotovog betona MB 30, Obračun po m3 | m3 | 25 |
11 | Stiropol EPS 2cm PODNI | m2 | 200 |
12 | Stiropol fasadni 5 CM | m2 | 1.000 |
13 | Mrežica za stiropol PVC | m2 | 1.000 |
14 | Kutne lajsne sa mrežicom (PVC L= 2,5m) | kom | 100 |
15 | Tiplovi za stiropol | kom | 1.000 |
16 | Ljepilo za stiropol 25/1 | kg | 2.000 |
17 | Nabavka I isporuka betonskih cijevi Ø 1000 mm, Obračun po komadu L=1m | kom | 100 |
18 | Nabavka I isporuka betonskih cijevi Ø 800 mm, Obračun po komadu L=1m | kom | 100 |
19 | Nabavka I isporuka betonskih cijevi Ø 600 mm, Obračun po komadu L=1m | kom | 800 |
20 | Nabavka I isporuka betonskih cijevi Ø 200 mm, Obračun po komadu L=1m | kom | 100 |
21 | Nabavka I isporuka betonskih cijevi Ø 400 mm, Obračun po komadu L=1m | kom | 800 |
22 | Nabavka I isporuka betonskih cijevi Ø 300 mm, Obračun po komadu L=1m | kom | 900 |
23 | Nabavka I isporuka betonskih cijevi Ø 500 mm, Obračun po komadu L=1m | kom | 550 |
24 | Nabvka i isporuka betonskih polutica Ø 500 mm, Obračun po komadu L=1m | kom | 115 |
Podnosilac zahtjeva će prilikom prijavljivanja naznačiti za koju vrstu i količinu materijala aplicira, i uz zahtjev treba da priloži prilog sa opisom radova, predmjer i predračun radova i specifikaciju materijala.
II
Građevinski materijal iz tačke I ovog Javnog poziva će se raspoređivati prema kriterijima utvrđenim Pravilnikom o načinu raspodjele građevinskog materijala, broj: 02-02-2-5020/19 od 10.06.2019.godine i Odlukom o pokretanju postupka dodjele građevinskog materijala, broj: 02-02-1-7746/19 od 08.08.2019. godine, u skladu sa prilivom sredstava u Budžetu.
Ugradnju dodijeljenog građevinskog materijala korisnici su dužni izvršiti o svom trošku.
III
Kriteriji na osnovu kojih će se vršiti izbor korisnika pomoći su:
r.br. | KRITERIJI | MAX. BROJ BODOVA |
1 | Važnost, prioritet i hitnost kandidovanih projekata | 15 |
2 | Projekti koji su u fazi realizacije (ranije započeti projekti) | 15 |
3 | Procenat učešća građana i drugih investitora u sufinasiranju projekta | 20 |
4 | Projekti koji postižu najveće efekte na području gdje se realizuju | 30 |
5 | Projekti koji će nakon realizacije biti za upotrebu-korištenje građana | 20 |
Da bi podnosilac zahtjeva ostvario pravo na dodjelu građevinskog materijala treba da bude bodovan iz najmanje tri kategorije, a da ukupan zbir bodova iznosi minimalno 50.
IV
Uslovi za izbor korisnika pomoći su:
- da se radi o mjesnoj zajednici, javnoj ustanovi, sportskim i kulturnim udruženjima, ostalim udruženjima, grupi građana koji djeluju na području općine Lukavac;
- da se radi o nekom od objekata od interesa za lokalnu zajednicu (sportski objekti, objekti kulture, spomen obilježja, ambulante, škole, infrastrukturni objekti kao i radovi na sanaciji prostora koji su vezani za zaštitu životne sredine za koje građani imaju potrebu) koga je potrebno obnoviti i da se taj objekat nalazi na području općune Lukavac;
- da se za radove ili za infrastrukturu koja prolazi nekretninama koje nisu u vlasništvu izvođača, osigura pisana saglasnost i pravni osnov za izvođenje radova.
V
Prijavu na Javni poziv podnosi se na obrascu 2. koji se može preuzeti na web stranici općini Lukavac ili u šalter-sali općine Lukavac.
Uz prijavu, podnosioci su dužni dostaviti izjavu, ovjerenu od nadležnog organa, da će donirani materijal ugraditi o svom trošku (obrazac 1.) koja se može preuzeti na web stranici općine Lukavac ili u šalter-sali općine Lukavac i slijedeću dokumentaciju (original ili ovjerenu kopiju):
- rješenje o registraciji podnosioca zahtjeva sa podacima o osobi ovlaštenoj za zastupanje, odnosno ovlaštenje za zastupanje u predmetnom postupku, ukoliko se radi o osobi koja nije zakonski zastupnik podnosioca zahtjeva potpisi građana na čiju je incjativu je podnešen zahtjev,
- izvod iz katastra nekretnina,
- objekti koji nisu u vlasništvu izvođača, treba da osigura pisanu saglasnost i pravni osnov za izvođenje radova,
- specifikaciju radova koji se planiraju izvršiti na predmetnom objektu,
- popunjenu i potpisanu izjavu na obrascu 1., koji je sastavni dio ovog Poziva, ovjerenu od strane ovlaštenog organa, da će dobiveni građevinski materijal ugraditi o svom trošku ili potpisi grupe građana na čiju je incjativu podnešen zahtjev.
VI
Postupak pregledanja prijava i utvrđivanje prijedloga odluke o dodjeli materijala u skladu sa Pravilnikom vrsiti će Komisija koji imenuje općinski načelnik, a konačnu odluku o dodjeli sredstava donosi Općinski načelnik.
VII
Nadzor i provjeru namjenskog utroška sredstava vrši općina Lukavac putem stručne komisije koju imenuje Općinski načelnik. Provjere se vrše na osnovu mjesečnih izvještaja korisnika sredstava u odnosu na potpisani ugovor, izrade godišnjeg plana terenskih posjeta, provođenja kontrola na terenu i izrade izvještaja o provedenoj kontroli, koji sadrži nalaze i prijedlog mjera.
VIII
Prijave na javni poziv sa dokumentacijom dostaviti na adresu:
Općina Lukavac
Služba za investicije, komunalno-stambene i poslove mjesnih zajednica
Trg slobode br. 1
75300 Lukavac
ili lično u šalter Sali općine Lukavac (šalter 8 i 9), svakim radnim danom od 08 do 16h.
Poziv ostaje otvoren 15 (petnaest) dana od dana objavljivanja, a isti će biti objavljen na oglasnoj ploči, web stranici općine Lukavac i lokalnim medijima.
Neblagovremene i nepotpune prijave neće se uzeti u razmatranje.
Izvor: rtvlukavac.ba