“Za mene kao koreografa poseban izazov je bio istražiti granicu u pokretu između racionalnog i iracionalnog. Duhovni okovi likova u predstavi kroz ekspresiju pokreta igrača čine sistem programiranih mehaničkih figura koje se postepeno oslobađaju mehanike i postaju samosvjesni ljudi. Upravo ta oslobođenost tijela kreira pokrete na način da postaju individualni, ekspresivni i na momente transični. Energija solista i ansambla je ono što pokreće i čini predstavu ‘Okovani Prometej’ i u svojoj sveukupnosti kreira jedan svijet koji itekako korespondira sa današnjim vremenom”, rekla je Čečo-Bakrač.
Uloga Prometeja pripala je Milanu Rusu i Ervisu Koceku. Osim njih, u “Okovanom prometju” učestvuju Tamara Ljubičić, Ekaterina Vereščagina, Igor Pastor, Mihail Mateescu, Evgeny Gaponko, Admir Kalkan, Til Čmančanin, Albina Huskić, Evgeny Gaponko, Aida Čorbadžić, Adnan Đindo, Jesenko Matković, Omar Hadžić i Matej Alilović. U baletu učestvuju i orkestar Sarajevske filharmonije, hor Opere Narodnog pozorišta Sarajevo,učenici Osnovne muzičke škole Mladen Pozajić te učenici Srednje muzičke škole Sarajevo.
Muziku za ovaj balet komponovao je poznati hrvatski kompozitor Marijan Nećak, a uloga dirigenta pripala je Nadi Matošević-Orešković. Za scenografiju je zadužen Valentin Svetozarev, a za kostime Amna Kunovac-Zekić.