
Train du Desert, otvoren 1963. godine, svakodnevno saobraća od luke Nouadhibou na atlantskoj obali do rudnika željezne rude u Zoueratu, na sjeverozapadu zemlje. Kompletno putovanje koje se proteže preko granice teritorije Zapadne Sahare traje otprilike 20 sati, a za to vrijeme prolazi se ukupna udaljenost od 704 kilometra.

Ovim vozom također se prevoze putnici iz udaljenih pustinjskih zajednica koje su odsječeni i do 500 kilometara od urbane civilizacije. Stotine ljudi svakodnevno putuju ovim vozom i po 400 kilometara da bi došli do zarade i prehranili porodice zbog čega često kažu kako je ovaj voz njihov spas u životu.
Kako putnici opisuju, putovanje je bučno, prljavo i opasno. Padovi iz voza su česti, a temperatura može tokom dana dostići i više od 40 stepeni celzija.

Na godišnjem nivou ova željeznica preveze oko 16, 6 miliona tona rude željeza, ali i milione putnika. Iz kompanij koja upravlja željeznicom nastoje se barem malo obogatiti voz novim tehnologijama pta pa je tako 2010. godine jedan vagon modifikovan tako da vožnja u njemu bude prilagođena ekstremnim vrućinama.