NLB Banka d.d. Sarajevo je svojim klijentima, fizičkim licima, predstavila unaprijeđenu platformu elektronskog bankarstva (NLB Klik), kojom osigurava najviši standard u korištenju bankarskih usluga.
NLB Klik se prilagođava uređaju koji klijent koristi, bilo da se radi o mobilnom telefonu, laptopu, ili računaru bez potrebe instaliranja odvojene aplikacije. Dostupan je 24 sata dnevno, svih 7 dana u sedmici i omogućava jednostavan i siguran pristup računu svakom klijentu. Na ovaj način klijenti NLB Banke d.d. Sarajevo imaju potpunu kontrolu nad vlastitim finansijama.
“Elektronsko bankarstvo ne nudi samo dostupnost i privatnost, nego osigurava uštedu novca i vremena. Naši klijenti putem elektronskog bankarstva mogu na veoma brz i jednostavan način plaćati račune ili izvršiti transfer novca i uvijek imati uvid u stanje na svojim računima. Klijentima je omogućeno da na ovaj način vrše i plaćanje režija i ostvare 50% niže naknade u odnosu na plaćanje na šalteru Banke”, naglasila je Lidija Žigić, izvršni direktor i član Uprave NLB Banke.
NLB Banka d.d. Sarajevo je prateći savremene trendove bankarskog poslovanja uslugu elektronskog bankarstva podigla na viši nivo. Svi klijenti koji žele brzo i sigurno platiti račune ili samo provjeriti stanje računa, imaju na raspolaganju usluge NLB Banke pomoću kojih na jednostavan način mogu obavljati sve navedeno i bez dolaska u Banku. Ove usluge su prilagođene savremenom, modernom i ubrzanom načinu života.
O načinu korištenja i svim prednostima elektronskog i mobilnog bankarstva, građani se mogu informisati na: http://www.nlb.ba/mobilno-bankarstvo/.