Tehnologija

Zašto se Facebook “ljuti” ako dugo niste posjetili profil?




Kako bi ispunili očekivanja i opravdali novac investitora, Facebooku je od ukupnog broja važniji broj aktivnih korisnika ove mreže, piše B92.

Ljudi koji sve rjeđe posjećuju Facebook su primijetili sve veći napor ove društvene mreže da ih vrati nazad spamujući ih mailovima ili tekstualnim porukama u kojima ih podsjećaju šta propuštaju.

Čak i sa stalnim korisnicima, Facebook je željan novih postova. Boksovi sa podsjetnicima o vašim starim postovima su na vrhu News Feed-a, bilo da su uspomene, godišnjice ili statistike.

Osnivač Mark Zuckerberg je ove godine rekao da Facebook i dalje radi na formuli za svoj News Feed uz pomoć koje će napraviti veću interakciju među samim korisnicima i učiniti kvalitetnijim vrijeme koje neko provodi na mreži.

Iz Facebooka za “Indepentent” kažu da postoji mnogo razloga zašto društvena mreža šalje notifikacije i obavještenja neaktivnim korisnicima.

“Uvijek tražimo način da pomognemo ljudima da pristupe svom računu brzo i lako, posebno kada su u pitanju notifikacije prijatelja koje su propustili”, rekla je Lisa Straton.

I upravo je to glavni problem Facebook-a: nedostatak “engagementa”. Iako dolazi do pozitivnih pomaka, nova statistika nije prezentovana od marta 2016. godine, a minuti provedeni na Facebooku su u padu.



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button