Biznis

Kompanija iz Laktaša dala najnižu ponudu za gradnju pristupne ceste Pelješkom mostu










Bosanskohercegovačka kompanija Integral inženjering iz Laktaša ponudila je najnižu cijenu na konkursu za gradnju pristupnih cesta Pelješkom mostu, odnosno dionice Duboka – Šparagovići (Zaradeže).

Na konkurs je stiglo sedam ponuda, a orocijenjena vrijednost radova je 482 miliona kuna bez PDV-a, a dvije pristigle ponude su više od tog iznosa.

Integral inženjering, koji je nedavno u Hrvatskoj dobio posao podizvođača radova na gradnji pruge Dugo Selo – Križevci, ponudio je 321 milion kuna.

Možda će Vas zanimati i:

Izgradnja Pelješkog mosta: Dogovori i nesporazumi

Kompanija China Road and Bridge Corporation, koja je dio kineskog konzorcija koji je dobio posao gradnje Pelješkog mosta, dala je uvjerljivo najskuplju ponudu – 647 miliona kuna. Kinezi su, inače, na konkursu za gradnju Pelješkog mosta bili uvjerljivo najjeftiniji s ponudom od 2,08 milijardi kuna, što je bilo za 500 odnosno 600 miliona kuna niže od iznosa koji su za taj posao dali konkurenti Strabag i konzorcij Astaldi-Ictas.

Strabag se pak nakon što je izgubio na konkursu za gradnju mosta, javio i na konkurs za pristupne ceste, i to s iznosom od 478 miliona kuna. Pristupne ceste Pelješkom mostu žele graditi i grčke kompanije Aktor i J&P Avax, francuski Colas te hrvatski GP Krk udružen sa sarajevskim Euro-Asfaltom.

Dionica Duboka – Šparagovići (Zaradeže) duga je 12,4 kilometra. Konkurs za njenu gradnju objavljen je početkom marta, ali je ubrzo zaustavljen na mjesec dana zbog žalbe na konkursnu dokumentaciju koju je bila podnijela austrijska kompanija  Swietelsky. DKOM je tu žalbu odbio, a Swietelsky na kraju nije dao ponudu za taj posao.

Hrvatske ceste planiraju ove godine raspisati konkurse i za gradnju stonske obilaznice koja je dio pristupnih cesta Pelješkom mostu, a ukupne je dužine 18 kilometara.

Pristupne ceste su projektirane kao državna cesta prve kategorije s tehničkim elementima za brzinu od 90 kilometara na sat. Projektirane su s dvije saobraćajne trake, za svaki smjer vožnje po jedna.

Prometni trakovi u po 3,5 metara, s rubnim trakovima od po 0,5 metara i širinom bankine od dva metra. Zbog konfiguracije terena, na cestama je predviđena gradnja više objekata, vijadukata, mostova, podvožnjaka i dvaju tunela. Dulji tunel, Debeli brijeg, izvodit će se s jednom tunelskom cijevi dužine 2.467 metara te sa servisnim tunelom.

Nedavno je, prema pisanju Slobodne Dalmacije, početak radova na Pelješkom mostu, došao pod znak pitanja, a Hrvatske ceste (HAC) su naručile studiju izvodljivosti boljeg saobraćajnog povezivanja otoka Korčule i Pelješca, koje dijeli 1.200 metara Pelješkog kanala. Podsjećamo da je u maju ove godine gradonačelnik Korčule Andrija Fabris rekao za hrvatske medije kako gradnja mosta u Pelješkom kanalu u ovom trenutku zbog raznih faktora nije opcija.  Prenosi Radiosarajevo.ba



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button