Promo

Koje su sličnosti između moderne kosmologije i ponašanja potrošača? Saznajte na besplatnom seminaru BusinessAcademy










Postoji veza između moderne kosmologije i ponašanja potrošača.

„Dva pojma koja se naizgled ne mogu dovesti u vezu, definitivno imaju zajedničke elemente”, objašnjava Ismir Omeragić, marketing istraživač i veliki profesionalac u svojoj oblasti, na besplatnom seminaru, koji će se u subotu, od 10 časova, održati na BusinessAcademy.

„Po pozivu sam istraživač, analitičar i to je dio onoga što jesam. To je poziv koji je upućen iz mene meni, nešto bez čega ne mogu. Volim ono što radim i to je sigurno doprinijelo mojoj posvećenosti i karijeri. Mislim da su to važne predispozicije za svaki posao.
Svi koji dođu na seminar mogu da očekuju prije svega jedno zanimljivo poređenje i pristup u kom gledamo modernu kosmologiju u odnosu na poznavanje navika potrošača, dosta zabave i učenje novih naprednih pristupa u marketingu. Naučiće i koliko su u stvari istraživanja ponašanja potrošača važan segment marketinga”, riječi su Ismira Omeragića, osnivača i suvlasnika kompanije Valicon za marketinško savjetovanje, istraživanje i analitiku.

On objašnjava i šta je sve važno kada se pomene marketing i koja su zaduženja marketing menadžera.

„Marketing nije oglašavanje, ali oglašavanje jeste marketing. Marketing je puno više od same komunikacije, odnosno oglašavanja. Često to ljudi miješaju, ali trebalo bi uzeti u obzir sve – počevši od identiteta, resursa, potencijala kompanije, preko motiva, potreba i želja potrošača koji treba da se ispune, do razvoja brenda. Tek kada se sve to posloži, na red dolazi oglašavanje. Marketing menadžer je danas desna ruka direktora, sigurno među prve tri ključne osobe u kompaniji. To je osoba koja upravlja procesom izlaska na tržište, kreiranjem proizvoda i razvojem”, objašnjava Omeragić.

U Bosni i Hercegovini ima prostora za mlade marketing menadžere

Marketing menadžment je postao grana biznisa koja se najbrže razvija i trebalo bi uvijek ići u korak sa vremenom i novim trendovima. Obučeni marketing menadžeri su vrlo važna karika modernog poslovanja i kompanije imaju veliku potražnju za novim kadrovima.

„Posebno u našoj regiji snažno vjerujem u nove generacije koje tek dolaze i potencijal daljeg razvoja marketinga. Neke kompanije se bave pogrešnim stvarima kada je marketing u pitanju ili imaju priučeno marketing odjeljenje. Upravo tu vidim potrebu za marketing menadžerima koji će postati neophodni svakoj kompaniji i branši, a ujedno i šansu za mlade.
Svi koje zanima marketing treba da ulažu u svoje znanje, da napreduju i steknu vještine najuspješnijih svjetskih marketing menadžera. Glavne prednosti ovog posla su dinamičnost i širina, krećete od samih resursa, preko poznavanja potrošača, razvoja brenda… Svaki dio marketinga je posebno zanimljiv i ovaj posao nikada nije dosadan i jednoličan. Idealan je za kreativne tipove ličnosti. Marketing je zapravo multidisciplinaran, tj. povezan sa psihologijom, ekonomijom, sociologijom, pa u svakom slučaju i tehnologijom, tako da su uspješni marketing menadžeri nerijetko napredovali kroz neformalne programe obrazovanja koji vode do praktičnih znanja i vještina potrebnih za ovaj posao”, ohrabruje Omeragić.

Izazovi s kojima se susreću današnji marketing menadžeri

Pandemija, ekonomska i socijalna kriza uticale su i na marketing. Neke kompanije su u potpunosti stopirale svoje aktivnosti, neke su pokušale prilagoditi svoje oglašavanje trenutnoj situaciji. Marketing menadžeri definitivno imaju nove izazove pred sobom.

„Danas je važno brzo i dobro prilagoditi se novonastaloj situaciji, zdravstvena kriza nije jedina proizvela tu potrebu, tržište je posljednjih 10 godina turbulentno zbog stalne pojave novih tehnologija, društvenih mreža i kanala oglašavanja, stalno se mijenja. Zato su vrlo važne „emerging strategije” (pojavne strategije). Klasično strateško planiranje nije dovoljno dobro, dugo traje, a stvari se brzo mijenjaju. Moramo se prilagođavati i dolaziti do rješenja problema u kratkom vremenskom roku, stoga potrebu za daljim usavršavanjem, istraživanjem, inovacijama i uvećanjem efikasnosti imaju i ljudi koji se već bave marketingom”, zaključuje Omeragić.

BusinessAcademy je jedna od najprestižnijih poslovnih škola u regionu, u kojoj zahvaljujući jednogodišnjem kvalitetno osmišljenom programu možete da steknete znanja i vještine koje posjeduju svjetski poznati i uspješni biznismeni. Analiza ponašanja potrošača vrlo je važan dio smjera Marketing i marketing menadžment i na njemu se obrađuje više metoda marketinških istraživanja.

Broj ljudi koji može uživo prisustvovati seminaru „Koje su sličnosti između moderne kosmologije i ponašanja potrošača” strogo je ograničen. Zato je potrebno da popunite ONLINE PRIJAVU što prije i obezbijedite svoje mjesto na vrijeme.Seminar ćete moći da pratite i online, putem Live strima i nakon prijave dobit ćete pristup i upute. Seminar se održava u subotu, 8. avgusta, od 10 časova, u Sarajevu.



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button