Modni brend iz SAD-a Calvin Klein bio je prisiljen da se izvini nakon što su ga fanovi optužili za LGBT promociju u novoj reklamnoj kampanji. U novoj reklami se pojavljuje manekenka Bella Hadid koja ljubi fiktivni ženski digitalni lik poznat kao Lil Miquela.
“Ko će reći odgovornima u kompaniji Calvin Klein da bi trebali sačekati do juna za ovakvu vrstu oglasne kampanje koja ima za cilj namamiti gay klijente. Lil Miquela i Bella Hadid ovdje se glade dvije sedmice ranije”, ljutito je napisala na Twitteru Madison Malone Kircher, pomoćnica urednika magazina New York.
Juni se često naziva mjesecom ponosa, kada se većina LGBT događaja počinje organizirati širom svijeta.
“Koncept naše najnovije kampanje #MICALVINS je promoviranje slobode izražavanja za širok spektar identiteta, uključujući spektar rodnih i seksualnih identiteta. Ova specifična kampanja je stvorena kako bi se suprotstavila konvencionalnim normama i stereotipima u oglašavanju”, saopćili su iz brenda Calvin Clein u izvinjenju upućenom kupcima.
Iz ove kompanije podvlače kako razumiju i priznaju kako se prikazivanje osobe, koja se identificira kao heteroseksualna, što je u ovom slučaju Bella Hadid, u strastvenom poljupcu s osobom istog spola može smatrati LGBT lobijem.
“Kao kompanija s dugogodišnjom tradicijom zagovaranja prava LGBTQ+ svakako nam nije bila namjera da pogrešno predstavimo LGBTQ+ zajednicu. Iskreno žalimo zbog bilo kakvih napada”, dodali su iz kompanije.