Kultura

Klijenti ljuti na kompaniju Calvin Klein zbog gay lobija u novoj reklamnoj kampanji







Ljudi su optužili brend za LGBT promociju, ali i da ova kompanija promovira homoseksualnost kako bi privukla gay fanove koji čine dobar dio njenih klijenata, prenosi Sky News.

“Ko će reći odgovornima u kompaniji Calvin Klein da bi trebali sačekati do juna za ovakvu vrstu oglasne kampanje koja ima za cilj namamiti gay klijente. Lil Miquela i Bella Hadid ovdje se glade dvije sedmice ranije”, ljutito je napisala na Twitteru Madison Malone Kircher, pomoćnica urednika magazina New York.

Možda će Vas zanimati i:

Juni se često naziva mjesecom ponosa, kada se većina LGBT događaja počinje organizirati širom svijeta.

“Koncept naše najnovije kampanje #MICALVINS je promoviranje slobode izražavanja za širok spektar identiteta, uključujući spektar rodnih i seksualnih identiteta. Ova specifična kampanja je stvorena kako bi se suprotstavila konvencionalnim normama i stereotipima u oglašavanju”, saopćili su iz brenda Calvin Clein u izvinjenju upućenom kupcima.

Iz ove kompanije podvlače kako razumiju i priznaju kako se prikazivanje osobe, koja se identificira kao heteroseksualna, što je u ovom slučaju Bella Hadid, u strastvenom poljupcu s osobom istog spola može smatrati LGBT lobijem.

“Kao kompanija s dugogodišnjom tradicijom zagovaranja prava LGBTQ+ svakako nam nije bila namjera da pogrešno predstavimo LGBTQ+ zajednicu. Iskreno žalimo zbog bilo kakvih napada”, dodali su iz kompanije.

IZVOR: Klix.ba

Možda će Vas zanimati i:

Back to top button