Arhiva

JAVNI POZIV ZA MLADE SA PODRUČJA GRADA TUZLA za učešće u projektu „BRZI START-UP“ za poduzetnike










Fondacija tuzlanske zajednice (FTZ) poziva zainteresovane mlade osobe od 18 do 35 godina sa područja Grada Tuzla da se prijave na javni poziv za učešće u projektu za jačanje poduzetničkih kompetencija „BRZI START-UP“.

Projekat je podržan od strane Evropske unije i realizira se u sklopu United Nations Development Programme (UNDP) projekta ReLoAd (Regional Programme on Local Democracy).

Cilj projekta

Glavni cilj projekta „BRZI START-UP“ je da doprinese povećanju zapošljivosti među mladima na području Grada Tuzla te jačanju poduzetničkih kompetencija mladih te stvori uslove za njihovo samozapošljavanje. FTZ planira da u okviru ovog projekta realizira obuku za minimalno 20 odabranih učesnika/ica, nakon čega će polaznici/e uz mentorsku podršku dobiti priliku da izrade biznis planove za svoje ideje i iste kandiduju za finansijsku podršku. U okviru projektnih aktivnosti FTZ će staviti maksimalan fokus na rodnu i polnu ravnopravnost.

Možda će Vas zanimati i:

Ciljna grupa

  • Mladi sa područja Grada Tuzla u rasponu od 18 do 35 godina koji imaju afinitet za poduzetništvo.
  • Mladi koji nemaju formalno registriran biznis i koji žele da započnu vlastiti biznis.
  • Nezaposlena lica sa evidencije Zavoda za zapošljavanje od 18 do 35 godina

NAPOMENA: Redovni studenti ne mogu biti učesnici obuke iz razloga što isti ne mogu pokrenuti biznis.

Očekivani rezultati

Učesnici/e će unaprijediti svoja znanja i vještine o fazama poslovnog planiranja, marketinga i ostalih poduzetničkih oblasti. Svih 20 polaznika/ica će biti osposobljeni da kreiraju poslovni plan i da isti kandiduju za finansijsku podršku kako bi pokrenuli vlastiti mali biznis.  Nakon procjene dostavljenih biznis planova, planirano je da se uspostave minimalno 2 mala biznisa do kraja juna 2020. godine, uz start-up podršku od 5.000,00 KM po biznisu.

ŠTA UČESNICI/E DOBIJAJU UČEŠĆEM U PROGRAMU:

Obuka:

Odabrani učesnici/e će imati priliku da učestvuju u obuci o poduzetništvu. Predviđeno je da se obuka sastoji od 4 modula, a svaki modul bi se sastojao od 4 predavanja sa po 4 školska časa. Ukupan predviđeni broj časova je 64. Trajanje jednog modula je maksimalno 2 sedmice. U toku obuke osiguran je sav nastavni materijal kao i priručnik za podršku mladim poduzetnicima.

Moduli planirani obukom:

  1. Uvod u poduzetništvo, elementi poslovnog plana i opis poduzetničke ideje
  2. Marketing plan, marketing miks i analiza tržišta za proizvod i usluge
  3. Menadžment, operativni plan, plan upravljanja i pravna pitanja
  4. Finansijski plan, potrebna ulaganja i izvori ulaganja, početni bilans stanja, projicirani prilivi i odlivi novčanih sredstava, projicirani bilans uspjeha i projicirani bilans stanja.

Mentorska podrška

Pored finansijske podrške, FTZ će u suradnji sa poslovnim sektorom, pružiti mentorsku podršku učesnicima/cama programa pri izradi poslovnog plana. Učesnici mogu očekivati podršku mentora iz  oblasti marketinga, finansija, plasmana proizvoda, razvoja preduzeća i slično.

Dodijela grantova

Nakon obuke, posebna stručna komisija će, na osnovu kvalitete ideje i poslovnog plana, odabrati minimalno 2 najbolje biznis ideje koje će finansijski podržati sa grantom u iznosu od po 5.000 KM po odabranom biznisu.

Vremenski okvir

Projekat će trajati od decembra 2019. godine do juna 2020.godine. Edukacije će biti organizovane od februara do marta 2020. godine. Prijem finaliziranih poslovnih planova će se realizirati u maju 2020. godine nakon odslušanih predavanja. Dodijela sredstava za 2 najbolja poslovna plana i potpisivanje ugovora sa mladim poduzetnicima će se realizirati u junu 2020.godine. Registracija i osnivanje podržanih biznisa je planirana da se realizuje do juna 2020. godine.

Svi aplikanti obavezni su da dostave:

  • CV ili kratku biografiju
  • Motivaciono pismo
  • Kratki opis poslovne ideje i ciljano tržište
  • Prijavni obrazac i dodatne informacije možete naći u prilogu ovog poziva.

Prijave i kontakt

Prijave možete dostaviti do 24.01.2020. godine isključivo putem email-a na adresu inicijative@fondacijatz.org. Nakon prijema prijave elektronskim putem, istu je potrebno dostaviti potpisanu poštom ili donijeti lično na adresu: Fondacija tuzlanske zajednice, Pozorišna 13, 75000 Tuzla.

Prva informativna radionica biti će održana u petak 17.01.2020. godine u MIOC Centru (Zgrada Jupiter, iznad Unicredit banke) 2. sprat u 11.00 sati. Nepravovremene i nepotpune prijave neće biti uzete u razmatranje. Svi aplikanti će najkasnije do 15.02.2020. biti obavješteni o ishodu procesa selekcije učesnika projekta.

Za sva dodatna pitanja možete se javiti koordinatoru projekta mr.sc. Tariku Barakoviću dipl.oec na e-mail tarik@fondacijatz.org ili na telefon: + 387 35 362 830.

Možda će Vas zanimati i:

Back to top button