Istraživačka agencija “Nielsen” predložila je oko 400 proizvoda za koje su putem online upitnika glasali trgovci iz Bosne i Hercegovine, a “In Store” magazin sinoć je u Sarajevu organizovao izbor najboljih 100 proizvoda koji su dobili titulu “must have”.
Izboru “must have” proizvoda prisustvovali su predstavnici najvećih trgovina i kompanija iz BiH, čiji brendovi su izabrani (Nektar, Zlatna džezva, Jogobella, ABC sir, Vitinka, Lejla voda, Grand kafa, Oaza voda, Klas brašno, tjestenine i jufke i drugi brendovi)
Izvršna urednica “InStore” magazina Edina Mizić naglašava da je ovogodišnji izbor urađen dosta bolje u odnosu na prošli, jer je istraživanja radila agencija “Nielsen”, a zatim su trgovci glasali za najboljih 100 proizvoda koje po njihovom mišljenju treba imati u asortimanu i na policama.
“Glasanje je trajalo mjesec dana, a zatim su obrađeni podaci. Interesantno je da su se na listi našli neki prošlogodišnji brendovi, ali i novi brendovi koji su ušli u konkurenciji kroz rubriku moj izbor. U toj rubrici su trgovci mogli predložiti proizvode kroz podatke koje možda Nielsen nije pratio”, kazala je Mizić.
Naglašava da je izbor “In Store” magazina veoma bitan za proizvođače jer je put izgradnje brenda težak.
“Da bi brend postao prepoznatljiv i da bi se nametnuo trgovcima, te postao obavezan dio asortimana, važno je da se gradi, a ovo je jedan od načina za kompanije da svoje proizvode prezentuju i postave na police, jer su već preporučeni od najrelevantnijih trgovaca u BiH”, objašnjava Mizić.
Grupacija AS Holding dobila je nagrade za osam brendova, a glasnogovornica grupacije Andrea Tomašević Kolenda ističe da nagrade znače mnogo za AS Holding jer su izbor vršili trgovci i kupci.
“Ponosni smo što su proizvođači i kupci prepoznali proizvode kompanija iz naše grupacije. Bili smo u utrci s dobro poznatim brendovima i drago nam je što je naš kvalitet još jedanput prepoznat, te što ćemo večeras dobiti priznanje. Mi osluškujemo potrebe tržišta, naših kupaca i prema njima prilagođavamo proizvode”, izjavila je Tomašević Kolenda.
Kako je istaknuto na sinoćnjoj ceremoniji, istraživanja ukazuju da jedno domaćinstvo u prosjeku ima potrebu za maksimalno 500 različitih proizvoda. Brojka varira u zavisnosti od razvijenosti tržišta, tako da za bh. tržište ne prelazi 400 proizvoda. Ponuda proizvoda je veća i do 100 puta od potražnje, a važno je birati proizvode koji zadovoljavaju potrebe potrošača.
Izbor 100 najboljih proizvoda u BiH je organizovan drugu godinu zaredom, a “In Store” magazin planira proširiti izbor i na ostale zemlje regiona.
Akta