Ivan Glibo, lider Grupacije UNITED OUTDOOR BIH, koja se bavi vanjskim oglašavanjem za Akta.ba govorio je o tome što je obilježilo prošlu godinu kao i planovima Grupacije u 2018. godini.
Nešto više o grupaciji UNITED OUTDOOR BIH. Čime se bavi?
Grupacija UNITED OUTDOOR BIH se bavi vanjskim oglašavanjem. Naime, udruživanjem više outdoor providera u BiH, naša grupacija trenutno raspolaže s približno 1.500 oglasnih površina u BiH. Vanjsko oglašavanje je medij imagea i velikog dosega, medij koji omogućava brzo građenje svijesti o brandu.
Reklamnim porukama se utječe na svaki segment života. Svjesno ili nesvjesno kupac svoje ponašanje pri kupovini formira pod utjecajem viđenog putem marketinških poruka koje svakodnevno prima iz svoje okoline.
2017. godina je već iza nas. Jesu li ispunjeni svi zacrtani planovi?
Ako gledamo udio vanjskog oglašavanja u ukupnom marketing kolaču u BiH, onda smo svakako zadovoljni rezultatima, kako svake članice posebno, tako i na razini grupacije. Ono što bih još posebno istaknuo jest da smo kao grupacija postali nezaobilazan partner u vanjskom oglašavanju u BiH i što smo tijekom protekle poslovne godine izgradili bolje i kvalitetnije odnose s već postojećim klijentima. Profesionalnim pristupom i kvalitetom ponude dobili smo i nove partnere čije povjerenje namjeravamo opravdati u vremenu koje je pred nama.
Najbolji poslovni potez/odluka u 2017. godini?
Rast i razvoj grupacije UNITED OUTDOOR BIH. Posebno bih istaknuo da trenutno u cijeloj grupaciji radi 30 ljudi. U poslovnom okruženju kakvo je kod nas, a pogotovo kad nam svakodnevno ljudi odlaze ”trbuhom za kruhom” u strane zemlje, to zaista smatramo uspjehom.
Po čemu ćete je pamtiti?
Tijekom protekle godine smo osmislili projekt promocije i brendiranja općina, gradova i županija/kantona’, koji je u završnoj fazi. Realizaciju projekta započet ćemo promocijom općina, gradova i županija/kantona kroz tri kategorije: prirodne ljepote, povijesne znamenitosti, te velikani /svjetskog glasa/ rođeni ili su podrijetlom iz Bosne i Hercegovine, odnosno pojedinog mjesta. Navedene kategorije bi se vremenom širile i širile, npr. imate Sarajevo film festival u Sarajevu ili Dane berbe grožđa u Čitluku. Sve su to događaji putem kojih možete promovirati svoj grad ili mjesto.
Šta biste poželjeli sebi, ali i poslovnim partnerima u 2018. godini?
Više mudrosti, više strpljenja, više razumijevanja i međusobne podrške. Da radimo tako da na kraju godine budemo ponosni na svoj rad. I da nam godina pred nama svima bude ispunjena veseljem, uspjehom i ostvarenjem zacrtanih planova.
Također, za kraj bih izdvojio da mi je osobni cilj raditi na promociji i brendiranju Bosne i Hercegovine. Da svijetu i svima nama predstavimo bolju i ljepšu stranu BiH, pozitivnu BiH. A, uistinu, imamo što pokazati svijetu. Nije to cilj koji je neostvariv. Dovoljno je malo dobre volje, od nadležnih institucija svih razina, gospodarstvenika, te marketing i kreativne industrije. I doista mislim, da bismo zajedno mogli ostvariti velike uspjehe na tom polju. Novca se uvijek može naći kad su dobri projekti u pitanju. Ideja nam ne nedostaje. Treba nam samo malo dobre volje i poticaja, pa da se pokrenemo.
Izvor: akta