“Google je ostvario znatnu dobit od prikupljanja i korištenja podataka o djeci. To rade već dugi niz godina i ‘iskoristili’ su desetine miliona američke djece”, navodi se u prijavi Centra za digitalnu demokratiju i kampanje “Djetinjstvo bez komercijalizacije”.
U uslovima korištenja YouTubea stoji da nije namijenjen za djecu mlađu od 13 godina, što znači da bi se prijavila za Google račun koji se koristi za logovanje na YouTube, osoba mora reći da je starija od 13 godina. Međutim, svako može gledati videosnimke bez računa ili prijave. Roditelji mogu dopustiti da njihova djeca imaju račune ili djeca prilikom izrade računa mogu lagati da su starija. Prema istraživanjima, 45 posto djece u dobi od osam do 12 godina ima račun na YouTubeu.
Kanali namijenjeni djeci mogu imati pretplatničke baze i ostvariti značajne iznose novca za oglase. Youtube ima mobilnu aplikaciju za djecu YouTube Kids koja je pokrenuta 2015. godine, ali kompanija tvrdi da aplikacija odgovara svim pravilima.