Istaknuto

Grand kafa uručila donaciju u vrijednosti 20.000 KM udruženju Think Pink




Grand kafa je u proteklom periodu intenzivno radila na podizanju svijesti o raku dojke.

Lansirala je posebno promotivno pakovanje sa rozom šoljicom od kojeg je za svako kupljeno donirala 1 KM udruženju Think Pink za besplatne preglede. Polovina sredstava je prikupljena prodajom promotivnog pakovanja, dok je druga polovina direktna donacija Grand kafe udruženju Think Pink.

Možda će Vas zanimati i:

Zahvaljujući ovoj podršci, udruženje Think Pink realizovalo je osam Dana zdravlja u lokalnim zajednicama širom Bosne i Hercegovine, i to u Han Pijesku, Istočnom Sarajevu, Trnovu, Brezi, Nemili, Fojnici, Gromiljaku i Hadžićima. Tokom ovih događaja, 387 žena su obavile mamografski pregled, mjerenje šećera i krvnog pritiska, kao i konsultacije sa medicinskim stručnjacima, te dobile edukativni materijal o značaju prevencije i ranog otkrivanja raka dojke.

„Ponosni smo što smo, zajedno sa našim potrošačima, pokrenuli lanac podrške koji je rezultirao konkretnim akcijama i očuvanjem zdravlja žena širom Bosne i Hercegovine. Naša misija je da svaka šoljica Grand kafe bude i simbol zajedništva i brige za druge“ – izjavio je Sven Žlof, Junior Brand Building Manager Grand kafe u BiH.

Nela Hasić, regionalna direktorica organizacije “Think pink – Zajedno smo jedno” ističe da su ovakve akcije od izuzetnog značaja – „Zahvaljujući Grand kafi i svim građanima koji su učestvovali u kampanji, uspjeli smo da omogućimo stotinama žena besplatne preventivne preglede i edukaciju o važnosti ranog otkrivanja raka dojke. Ovakve inicijative zaista spašavaju živote.“

Svojim glasom i snažnom porukom „Pokreni lanac“ svoj doprinos kampanji je dala i Džejla Ramović, koja je sugerisala na međusobno ohrabrivanje žena, i istakla važnost preventivnih i mamografskih pregleda. „Velika mi je čast što sam bila dio kampanje koja ima ovako važan i plemenit cilj. Vjerujem da svaka žena zaslužuje priliku da brine o svom zdravlju, a ovakve akcije pokazuju koliko zajedništvo i empatija mogu da promijene živote. Hvala svima koji su svojim izborom podržali ovu priču.“

Kampanjom „Hajde da imamo vremena za ono što je važno“ Grand kafa i Think Pink još jednom su dokazali da zajedničke male geste mogu pokrenuti velike promjene i pomoći onima kojima je podrška najpotrebnija.

Možda će Vas zanimati i: