Tako bi društvene mreže u Facebookovom vlasništvu, poput Instagrama i Messengera, objavljivale svoje obavijesti u primarnoj Facebookovoj aplikaciji, piše Mirror.
Ovo je prva primjetila analitičarka društvenih medija Mari Smith, koja je objavila screenshot na svojoj Facebook stranici.
Na slici, ikona Messengera koja se normalno pojavljuje u gornjem desnom kutu ekrana zamijenjena je slikom profila i brojem nepogledanih obavijesti.
Klikanjem na to izvući će ladicu iz donjeg dijela ekrana, na kojoj će biti broj obavijesti za svaki račun društvenih medija u posebnom crvenom kružiću.
Klikanje na bilo koji kružić lansirati će određenu aplikaciju.
No. čini se kako u ovome testu nije sudjelovala još jedna aplikacija u Facebookovom vlasništvu, popularni WhatsApp.
“Provodimo jako mali test kako bismo ljudima olakšali spajanje s drugim ljudima i stvarima do kojih im je stalo”, izjavio je Facebook medijima.
“Istražujemo načine na koje bismo pomogli ljudima da se lakše prebacuju između svojih Facebook, Instagram i Messenger računa.”
No isto tako vjerojatno će iziritirati neke korisnike, koji preferiraju da su im računi različitih društvenih mreža odvojeni.
Jedno je sigurno, korisnici društvenih mreža mogu slobodno zaboraviti na svoju privatnost.
Izvor: slobodna-bosna.ba