I influenseri i poznate ličnosti su uticajne. To znači da one kreiraju modne, kozmetičke i ostale trendove i popularišu ih. Influenseri su najviše na Instagramu, nešto manje na YouTube-u, a skoro nikako na Facebooku. Sada pišemo o YouTube, i kako on ima svoju platformu utjecaja preko videoigara.
Prema poslovnom magazinu Forbes, to je Mark Fischbach, poznatiji kao Markiplier. Markiplierovi sadržaji tako bilježe preko sedam milijardi pregleda, što možda i nije najveći rezultat ikada, ali pokazuje Forbesovu isključivost pri istraživanju.
Naime, autori istraživanja odlučili su se bazirati samo na one “influencere” koji rade originalan sadržaj, i to pretežito na engleskom. Dakle, Markiplier je najutjecajniji gamer, ali vjerojatno ne u čitavom svijetu, i tek pod određenim okolnostima.
Osim njega, na listi deset najutjecajnijih našli su se još PewDiwPie, SSSniperWolf, JackSepticEye i ostali. Među ostalim najutjecajnijim gamerima su:
- Markiplier
- PewDiePie
- VanossGaming
- OMGItsfirefoxx
- SSSniperWolf
- JackSepticEye
- The Diamond Minecart
- Tom Cassell
- Sky Does Minecraft
- Mari Takahashi
Zanimljivo je spomenuti i ukupni doseg ovih “influencera”. Forbes procjenjuje da je za njih desetero čulo ukupno 228 milijuna ljudi, od čega je 152 milijuna pretplaćeno na njihove YouTube kanale. U usporedbi s ostalim kategorijama, gaming tako ne zaostaje – industrija zabave tako doseže do 247 milijuna ljudi, a teme kao što su fitness, ljepota, putovanja i uređenje doma zajedno nemaju toliki doseg kao gaming.