
Industrija komunikacija i njezini trendovi mijenjaju se sve većom brzinom, a u svemu tome brzina i inovacija postaju ključno mjerilo uspjeha. Stoga se ovogodišnje izdanje festivala Dani komunikacija velikim dijelom posvetilo i pravoj maloj revoluciji u svijetu komuniciranja.
Tako se publici u Rovinju predstavila NatashaJen, dizajnerica poznata po spajanju digitalnih medija i arhitekture te najmlađa partnerica u jednom od najprestižnijih studija za dizajn, studiju Pentagram u New Yorku.
Uz Jen, u Rovinju je gostovao i Yasuharu Sasaki, izvršni kreativni direktor Dentsua s podlogom u računalnim naukama, koji je predstavio svoj inovativni pogled na tehnologiju, digitalna rješenja i discipline poput korisničkog iskustva.
A među društvom koje razbija sve konvencije u industriji tržišnog komuniciranja našla se i rokerska marketinška agencija iz Švedske, SNASK. Svojim je predavanjem i muzičkim performansom SNASK tim pokazao i kako radi na izgradnji vlastitog brenda, što mnoge kompanije i agencije lako zaboravljaju.
Festival Dani komunikacija održava se od 30. marta do 2. aprtila u hotelu Lone u Rovinju, a pred publiku dovodi neka od najvećih svjetskih imena na području tržišnih komunikacija.