Atraktivni Alaskan Renaultov je prvi globalni pick-up nosivosti do jedne tone. Kao nosilac prodaje u segmentu lakih komercijalnih vozila (LKV), Renault sa ovim modelom jača lidersku poziciju na tržištu. Alaskan će se prvobitno naći na tržištu Latinske Amerike, gdje Renault nastavlja s jačanjem tradicionalno snažne pozicije.
Zapanjujući pick-up
Novi Renault Alaskan nije samo klasični pick-up nosivosti do jedne tone, on je robusno, atraktivno i ujedno komforno vozilo za svakodnevne aktivnosti, kako za krajnje kupce tako i za profesionalne korisnike. Alaskan pokriva širok spektar potreba, a ponuda obuhvata standardnu solo šasiju, jednodijelnu i dvostruku kabinu. Naziv Alaskan je inspirisan aleutskim nazivom Aljaska – Velika zemlja, a taj naziv simbolizuje povezanost sa divljinom, beskrajnim pejzažima, te otvorenim pozivom za avanturom.
S druge strane, Alaskan objedinjuje Renaultov novi i atraktivni vizuelni identitet sa estetski prefinjenim i modernim linijama prema zahtjevima kupaca u ovom segementu, ujedno uklopljenim u robusnu i stamenu građu. Mišićavi prednji dio automobila sa hromiranom maskom i LED dnevnim svjetlima, te istaknuti Renaultov “dijamant” impresioniraju snagom koju reflektuju.
Robusan i udoban
Vrhunska multilnk stražnja osovina u pet tačaka poboljšava udobnost u vožnji, te podiže nivo upravljanja na višu razinu. Beskompromisna udobnost za sve putnike i žilavost u vožnji na vanasfaltnim putevima osigurana je uz znatno smanjenje trenja, bez obzira da li je teretni prostor pun ili prazan. Ovakva arhitektura stražnjeg ovjesa takođe smanjuje buku i vibracije, a dostupna je kod “double cab” verzije.
Snažna šasija sposobna je podnijeti i više od tone tereta. Zato je Alaskan pogodan za upotrebu u ulozi čistokrvne radne mašine bez umanjenja njegovih sposobnosti na off-roadu i u slobodno vrijeme. Njegov klirens iznosi zahvalnih 230 mm, a sposoban je vući i prikolicu od 3,5 tone.
Komfona sjedišta u oba reda garantuju udobnost kako na kratkim, tako i na dugim putovanjima. Sjedišta su takođe grijana, a udobnost oplemenjena automatskim klima uređajem u oba reda i intuitivno osmišljenim pretincima.
Snažan i pogodan za sve terene
Dokazan kao najekonomičniji agregat na tržištu, Renaultov dCi u verziji od 2,3 litra zapremine sa 160 i 190 KS namijenjen je da potvrdi potencijal kojeg nudi Alaskan. Dokazana Twin-Turbo tehnologija u izvedbi sa 190 konja kombinuje mali turbo punjač za glatko ubrzanje pri niskim obrtajima, te veći turbo punjač za performanse pri višim obrtajima. Na pojedinim tržištima će se nuditi i benzinski agregat od 2,5 litara zapremine od 160 KS, te dizelska verzija sa istom zapreminom u verzijama od 160 i 190 KS.
Na Izboru će biti šestostepeni ručni i sedmostepeni automatski mjenjač, te izvedbe sa stražnjim i 4WD pogonom. Verzije sa pogonom na sve točkove kombinuju elektronski kontrolisan diferencijal sa limitiranim proklizavanjem. Asistenti poput Hill Start Assist (HSA) i Hill Descent Control (HDC) pomažu u vožnji pri hazadrerskim manevrima.
Novi Alaskan nasljeđuje takođe svu Renaultovu aktuelnu pametnu tehnologiju, koja olakšava i poboljšava vožnju u svakodnevnim uslovima. Pristup vozilu i startanje motora bez ključa, 5-inčna 3D TFT instrument tabla, 7-inčni centralni ekran osjteljiv na dodir sa navigacijom, te sistem od četiri kamere sa preglednošću od 360 stepeni za pomoć u vožnji na sviim terenima, samo su dio napredne opreme koju Alaskan može ponuditi svojim kupcima.
ALASKAN, globalni igrač
Renault ima ambiciozan globalni plan u segmentu lakih komercijalnih vozila sa novim modelom ALASKAN. Segment pick-up modela godišnje “proguta” pet miliona vozila, što je jedna trećina od ukupne brojke prodatih lakih komercijalnih vozila širom svijeta. Nastavljajući s jačanjem liderske pozicije u Evropi u posljednjih 18 godina, te uspostavljajući snažne tržišne korake u Južnoj Americi i Africi, Renault Grupa ubacuje u višu brzinu sa novim modelom Alaskan, koji će se proizvoditi u tri industrijska postrojenja. Novi Alaskan će inicijalno biti prodavan u Kolumbiji, s obzirom na Renaultovu tradicionalno snažnu poziciju u Latinskoj Americi.
Izvor: carlander.ba