Treća generacija Aurisa po prvi put prikazana je na Sajmu automobila u Ženevi 2018. Odlikuje se dinamičnijim vanjskim izgledom i, uz potpuno novi hibridni pogonski sklop sa motorom od 2,0 litre koji se pridružuje dosadašnjoj ponudi, označava početak Toyotine strategije dvostrukog hibrida.
Nakon 20 godina vodeće uloge u hibridnoj tehnologiji, Toyota je posvećena usavršavanju svojih hibrida, istovremeno ih pokušavajući učiniti privlačnijima novom tipu kupaca. Iz tog razloga, počevši sa novim Aurisom, Toyota je odlučila nuditi svoje najprodavanije modele uz ponudu dva hibridna pogonska sklopa.
Pogonski sklop sa motorom od 1,8 litara zadovoljava sve zahtjeve koje su kupci vremenom počeli očekivati od Toyotinog hibridnog pogonskog sklopa – tih rad, intuitivno upravljanje, brz odziv i samodovoljna tehnologija električnog pogona uz niske troškove vlasništva, bez potrebe za punjenjem, izuzetno mala potrošnja goriva i niska emisija CO2, kao i do 50% vožnje na električni pogon u svakodnevnoj gradskoj vožnji.
Sistem sa motorom od 2,0 litre uživa u svim prednostima dodatne udobnosti vožnje, stabilnosti, upravljivosti i užitka u vožnji koji su srž nove platforme Toyota New Global Architecture (TNGA). Ona vozačima nudi “osnaženu vožnju”, uz više snage uz lopatice mjenjača na upravljaču za dinamičnije iskustvo vožnje uz veće sudjelovanje vozača.
Toyota New Global Architecture (TNGA) predstavlja temelj za razvoj svih Toyotinih budućih pogonskih sklopova i vozila. TNGA označava revoluciju u načinu na koji Toyota dizajnira, konstruira i proizvodi vozila te je uklopljena u njenu misiju proizvodnje sve boljih automobila koji bolje izgledaju, pružaju više užitka u vožnji i sigurniji su.
TNGA uvodi nove, definirane smjernice za postavljanje različitih vrhunskih komponenti koje pojednostavnjuju konstrukciju vozila na ključnim područjima. Ovo utiče na stavke koje su uglavnom daleko od pogleda, pa konstruktori i dalje imaju slobodu prilikom davanja novom Aurisu vizualno dojmljiv i istaknut izgled uz nižu siluetu i privlačnije proporcije.
Platforma TNGA na novom Aurisu jamči još više užitka u vožnji zahvaljujući spuštenom težištu, koje je niže za 20 mm, stražnjem ovjesu multi-link i krućoj školjci vozila zahvaljujući primjeni čelika velike čvrstoće u ojačanjima na ključnim područjima. Sve to pridonosi boljoj upravljivosti i stabilnosti uz zadržavanje udobnosti u vožnji.
Izvor: carlander.ba