BiznisLifestyle

FOTO: Kent na tržište lansirao dva nova proizvoda







Konditorska industrija Kent iz Visokog lansirala je na tržište dva nova proizvoda na desetu godišnjicu akvizicije od strane AS GROUP. Riječ je o Kent sendvič keksu “Double Trouble” i o novoj liniji “Kent napolitanki”.

“Prije 10 godina provedena je prva akvizicija u kojoj je jedan domaći proizvođač kupio stranu firmu. Akviziciju smo okončali 22. jula 2007. godine, i tada je to odjeknulo kao senzacija. Mi smo tada bili u svojevrsnoj ekspanziji sa našim konditorskim programom, a Kent Elit je na neki način stajao na putu našeg razvoja. Sudeći po tome kako se situacija dalje razvijala na tržištu, akvizicija se pokazala kao pun pogodak”, kazao je Mirsad Omić direktor prodaje AS d.o.o., firme koja je tada provela proces kupovine ove turske tvornice keksa sa njenim pogonima u Visokom.

Možda će Vas zanimati i:

“Double Trouble” – Kent sendvič keks je prvi ovakav proizvod domaćeg proizvođača na policama Bosne i Hercegovine. Ovaj proizvod nastao je po recepturi domaćih tehnologa i do sada se pokazao kao izvrstan. Dostupan je u dva okusa – vanilija i kakao. Kent napolitanka, sa poboljšanom recepturom i novom ambalažom na tržištu se pojavila sa okusom kakaoa u 700 g i 240 g.

Kent zapošljava 74 radnika u pogonima u Visokom. Brend čine programi kao što su Petit, Slani program – grickalice, Čajna peciva, Napolitanke, Sendvič keks Kremali, Sendvič keks Double Trouble, Čokolade i kremovi.

Udio izvoza u ukupnom plasmanu je oko 13%, a Kentovi proizvodi mogu se kupiti na tržištma 29 zemalja svijeta, i to najviše u Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori, Sloveniji, Makedoniji, Mađarskoj, Švedskoj, Švicarskoj, Njemačkoj, UAE, Australiji, SAD-u i Kanadi.



Back to top button