Festival Savremene ŽeneTuzlaU fokusu

FESTIVAL SAVREMENE ŽENE // U toku je drugi dio panel diskusija: Fenomenalne govornice i teme (FOTO)










Danas 12.04.2019. je u salama za sastanke Bingo City Centra u toku i drugi dio panel diskusije u sklopu Festivala savremene žene. Panelistice su izvanredne dame iz Bosne i Hercegovine, Srbije, Slovenije, Češke, Slovačke, Mađarske, Hrvatske, Švedske i Francuske.

U Tirkiznoj dvorani je od 12:45 održana panel diskusija na temu “Šta žene žele”, čije su govornice bile Amra Mujkanović i Mensura Hodžić. Moderator je bio prof. dr. Edin Suljagić ispred DKC Farah. On je naglasio kako je ljepota univerzalan pojam koji postoji hiljadama godinama i koji se mijenjajo. Još od stare Grčke, kipova do italijanskih slika, možemo primjetiti da je ljepota bila identificirana sa ženama koje su imale obline, no, danas se taj simbol promijenio.

Mujkanović je istakla kako se za nju ljepota se ogleda u odmjerenosti, suficiranosti, samopouzdanju.

Najbitnije je da se čovjek osjeća zadovoljno u svojoj koži, ali s tim je važno koliko brinemo o toj koži. Kada uspostavimo taj balans, onda ćemo i lijepo da izgledmao i da se lijepo osjećamo, rekla je Mujkanović.

Hodžić je rekla da je najvažnija briga o zdravlju, a sa time dolazi i sve ostalo.

Svaka žena prvenstveno treba da prida pažnju zdravlju. Nema tog preparata koji može ženu učiniti lijepom, ako je vi iznutra ne hranite, ako ne pazite na svoje zdravlje, zaključila je Hodžić.

U 12:35 u Žutoj sali govorila je posebna gošća, Yunni Indrani iz Indonezije, osnivačica “PT Trust Consulting Group“, ali i pouzdana i poznata savjetnica u mnogim zemljama koja je kazala da joj je zadovoljstvo što upravo u BiH priča svoju životnu priču i govori o upuštanju u biznis bez straha.

U životu se nikad nisam bojala riskirati. Nisam dozvoljavala da me strah savlada. Moj biznis je opstajao bez obzira na prepreke.Mislim da je ovo pravo vrijeme da budem poduzetnica, u suprotnom, ne bih bila ispunjena i sretna, objasnila je Indrani.

O tome kako voditi nove generacije milenijuma govorila je Sanja Simić Larsson iz Francuske u Ljubičastoj dvorani. Simić je istakla kako je dužnost žene menadžera da bude inspiracija drugima, da radi na jačanju samopoštovanja drugih, i da nauči i zna kako da privuče i zadrži milenijum radnike.

Žene menadžeri maju prednost kada vode ovu generaciju, zato što milenijumi generacija zahtjevaju razumijevanje i traže manje hijerarhije. Za njih je uspjeh manje povezan s finansijskim prosperitetom, nego li je to bio slučaj u ranijim generacijama i te generacije su više  fokusirane na sreću, pojašnjava Simić.

U 14:10 u Ljubičastoj dvorani je održan panel “Šta ovi novi kupci hoće”, čije su govornice bile Ana Ćavar, Maja Bajić Rudinac i Tatjana Paunoski. One su govorile o smart kupcima, njihovom povjerenju i potrebama, ali i o ostvarenju svojih vlastitih snova: od nule pa do izvršnog direktora.

 Tržište je toliko rasuto danas, da mi sa sigurnošću možemo reći da kupci ne znaju šta žele, te im mi namećemo potrebe i standard, rekla je Paunoski.

Ćavar je kazala kako kupci žele da se njhov novac i njihovo vrijeme više vrednuje i kako im nije važan kvantitet koliko kvalitet onoga što im se nudi.

Kada se pitate da li je nešto ispravno, a vama se to sviđa, prvo pogledajte statistiku, brojke će vam biti pokazatelj, dodala je Ćavar.

Bajić Rudinac je pričala o prednostima društvenih mreža i koliko je bitno osluškivati šta se sviđa, a šta ne našim kupcima.

Ono što se meni sviđa, nikada ne prođe kod klijenata. Zato analizirajte svoj profil: jedna fotografija ima 50 lajkova, druga 100, osluškujte i ispitajte zašto je to tako, zaključila je Bajić Rudinac.

Do kraja dana očekuje nas još nekoliko jako zanimljivih panela i nadasve izvarednih govornica. Nakon njih, od 16:00 u Ateljeu Ismeta Mujezinovića počet će večer Indonezijske ambasade u BiH. A već od 19:00 na sceni Narodnog pozorišta Tuzla počinje dugo iščekivana monodrama Mije Begović “Sve što sam prešutjela”.

I svakako, do kasnih večernjih sati kafići širom Tuzle će u čast Festivala savremene žene organizovati posebne popuste te svirke uživo, a koja su to mjesta u pitanju saznajte klikom na LINK.

Podsjećamo kako se tokom Festivala u partnerstvu sa udruženjima poslovnih žena iz Slovačke, Češke Republike i Mađarske a pod pokroviteljstvom Višegradskog fonda, održava i OWEN Summit.

Owen summit je jedinstvena prilika za povezivanje žena preduzetnica, podsticanje brojnih partnerstava i zajedničkih poduhvata.

Velike zahvale sponzorima koji su podržali Festival savremene žene 2019.:

Sparkasse bank, Meggle, EmGallerie, Deon, Centralno grijanje Tuzla, Grawe osiguranje, Menprom, Mastercard, Kabil, Kypers, Telefunken, Profine, Prolab, Mi-Bospo, Orbico Beauty, Podravka, Cine -Star, Violeta, Olimpija, Vegamix, Povratak, Narodno pozorište Tuzla, Centar za kulturu Tuzla, Mona, Kozmetičko frizerski studio Ogledalce, Solana Tuzla.



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button