E-Commerce 3.0
Veliki rast e-commercea u regiji natjerao nas je da dovedemo najzanimljivji i najpropulzivniji e-commerce startup u
Skandinaviji. Jarno Vanhatapio i Magnus Emilson, osnivači NA-KD.com, online fashion marketplacea, prenijet će nam najzanimljivije trendove u e-commercu danas. NA-KD.com u prodaji koristi medotodologiju koja spaja iskustvo kupovanja s društvenim interakcijama korisnika. Jarno i Magnus će nam pokazati kako će viralni i social shopping promijeniti način kako kupujemo online i kako su u samo par mjeseci došli do kupaca na preko 100 tržišta. Što je social shopping? Kako koristiti online influencere? Kako osigurati održivi rast u e-commercu? Samo su neka od pitanja na koja će nam odgovore dati na ovogodišnjem Weekendu.
Total dizajn – Kako dizajnirati korisničko iskustvo?
Kad je Ford prodavao prve automobile svi su bili jednaki. Pitanje prodaje je bilo pitanje potencijala proizvodnje – ako si mogao proizvesti proizvod po prihvatljivoj cijeni mogao si ga i prodati. Razvoj industrije je doveo do toga da postoji stotine sličnih proizvoda. Bili su malo bolji ili lošiji, malo jeftiniji ili skuplji. Dizajn proizvoda i industrijski dizajn su dobili na važnosti. Usluge su u većem dijelu strukturirane kao popratni dio poslovanja. Sve većim rastom udjela usluga i uslužnih djelatnosti dizajn usluga postaje sve značajniji faktor u poslovanju. Kako se dizajnira usluga i iskustvo? Koji dijelovi kompanije sudjeluju u dizajnu usluga? Kako fokus na korisničko iskustvo mijenja kompaniju?
SoMo Borac je ove godine dobio još jednu kategoriju – SoMoRitanac. Nagrada će se dodijeljivati za najbolju digitalnu kampanju koja je doprinijela nekoj višoj svrsi (npr. osvijestila javnost o nekom problemu, pomogla nekoj ugroženoj skupini ili pridonijela rješavanju nekog društvenog problema). SoMoRitanac želi pokazati kako smo pomagali da svijet bude bolje mjesto. Veselimo se vidjeti SoMoRitanca ove godine na Weekendu!
Više informacija potražite!