Konzumovoj ekipi plišanih morskih likova Morsovaca koji su osvojili srca mališana širom BiH pridružio se specijalni lik – Delfina Nina. Posebnost Delfine Nine je u njenoj humanoj misiji čiji je cilj pokazati mališanima koji vode bitku za život da nisu sami i olakšati im dane borbe za ozdravljenje. Iz tog razloga Konzum je pokrenuo društveno-odgovorni aspket dječijeg programa lojalnosti Morsovci tako što će od svake kupljene Delfine Nine biti donirana 1KM udruženju „Srce za djecu oboljelu od raka“. Ujedno ovo je nastavak dugoročne podrške koju Konzum pruža ovom udruženju, te je s tim ciljem početkom godine uspješno realizovan projekat „Budimo zlatni za djecu oboljelu od raka“.
“Neizmjerno nam je drago ponovo sarađivati sa Konzumom i sretni smo što imamo podršku jedne takve velike društveno-odgovorne kompanije. Morsovci su divna prilika da povežemo i približimo svu djecu jedne drugima. Roditelji, koji budu kupovali plišance svojim mališanima, učinit će najljepše dobro djelo za nečije dijete, koje vodi bitku za svoj život. Stoga, unaprijed hvala svima onima koji će biti podrška kroz ovaj projekat.” – izjavio je Fikret Kubat, direktor udruženja „Srce za djecu oboljelu od raka“.
Morsovci su izazvali veliku euforiju među mališanima, a potražnja za veselim plišanim likovima iz dana u dan je sve veća. Plišani likovi dostupni su u svim Konzum prodavnicama do 07.11., a uz sakupljene naljepnice koje kupci dobivaju pri kupovini, omogućena je njihova kupovina po super cijenama. Izuzetak je Delfina Nina, za koju nije moguće sakupljati naljepnice i njena cijena iznosi 9,95KM.
„Zadovoljstvo mi je da Konzum iz godine u godinu realizuje uspješne dječije projekte, kao što su to prethodnih godina bili Zdravoljupci 1 i 2, te kroz igru i zabavu šalje važne poruke mališanima. Kod Zdravoljubaca je to bila važnost zdrave ishrane, Morsovci imaju ulogu isticanja bitnosti očuvanja životne sredine, a posebno je važno da svaki od projekata ima društveno-odgovorni aspekt koji smo odlučili usmjeriti upravo na podršku mališanima. Do sada smo donacije realizovali samostalno, a ove godine prvi put uključujemo i naše kupce kako bismo zajednički dodatno osnažili projekat i pružili punu podršku mališanima koji vode svoje najveće bitke za ozdravljenje. Vjerujemo da odaziv naših kupaca i potražnja za Delfinom Ninom neće izostati, te da ćemo zajedno pružiti značajnu podršku udruženju „Srce za djecu oboljelu od raka.“ – izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketing Konzuma.
Delfina Nina je u prodaji do 07.11. ili do isteka zaliha, a Konzum će donaciju udruženju „Srce za djecu oboljelu od raka“ uručiti po završetku projekta Morsovci.
Više informacija o ovom projektu potražite na www.konzum.co.ba.