LifestyleTuzla

Dees Wear: Inovativan brend pokrenut od strane braće Stankić







Denis i Vanja Stankić dva su mlada Tuzlaka koji su uprkos teškim vremenima kojima smo svi svjedoci uspjeli da pokrenu jedan inovativan i kreativan posao.

Braća Stankić pokrenuli su, kako oni ističu, jedan vid hobija koji podrazumijeva izradu motiva na majicama koji uključuju širok dijapazon umjetničkog izražaja.

Možda će Vas zanimati i:

Vanja je stariji brat, ima 25 godina i nedavno je završio fakultet stomatologije, a u Dees Wear-u je zadužen za marketing i prodaju proizvoda.

Denis, mlađi brat ima 18 godina i 4 je razred srednje škole Ismet Mujezinović, a u Dees Wear-u je zadužen za crtanje i grafički dizajn.

Mlađi brat Stankić nam je odgovorio i na nekoliko pitanja kada je u pitanju sam njihov rad.

Odakle se javila ideja za jedan ovakav posao?

“Sve je to krenulo iz ljubavi prema crtanju i ljubavi prema našem gradu. Sve je počelo tako što sam ja krenuo da se bavim grafičkim dizajnom i htio sam da moje radove vidi veći broj ljudi, a najzanimljiviji način je bio da se to prikaže putem odjevnih predmeta. Zajedno sa bratom sam uspio u ostvarivanju cijele ove ideje.”

Koliko su vaše inovativne majice rasprostranjene? Gdje ih sve možemo vidjeti?

“Svakog dana imamo sve više i više narudžbi, ne samo iz naše države nego naše majice idu i do Njemačke, Dubaija, Majamija,… Jednom riječju obišle su svijet.”

Braća Stankić su sa ovom inovativnom idejom krenula devetog decembra 2018. tako da uskoro slave dvije godine od pokretanja, a mi im svakako možemo poželjeti još mnogo uspješnih godina i inovativnih ideja koje će biti realizovane na najbolji način.



Back to top button