Prototip nove papirne boce razvijen je kroz partnerstvo naučnika u Laboratoriji za istraživanje i razvoj Coca-Cole u Briselu i firme The Paper Bottle Company (Paboco).
Tehnologija koju je razvio Paboco kreirana je da proizvodi boce koje se mogu 100% reciklirati, a izrađene su od drveta iz održivih izvora sa barijerom od biobaznog materijala koji je otporan na tečnost, CO2 i vazduh. Ove boce su prikladna ambalaža za proizvode u tečnom stanju, naprimjer gazirana i negazira pića, kozmetičke proizvode i još mnogo toga. Trenutni prototip sastoji se od papirnog omotača sa plastičnom unutrašnjim slojem i poklopcem koji se može reciklirati*. Krajnji cilj je boca koja se može reciklirati kao papir.
“Testiranje koje danas najavljujemo je prekretnica u našoj misiji da razvijemo papirnu bocu. Ljudi očekuju od Coca-Cole da razvija i uvodi na tržište nove, inovativne i održive vrste ambalaže. Zbog toga se udružujemo sa stručnjacima poput Pabocoa, pojašnjavamo otvoreno ekperimente i provodimo ovo prvo testiranje na tržištu. To je dio ispunjavanja naših obveza za Svijet bez otpada”, rekla je Daniela Zahariea, direktorica Tehničkog lanca nabavke i inovacija za Coca-Colu u Evropi.
Testiranje bi, kao pilot projekat, trebalo početi u drugom tromjesečju ove godine, sa Coca-Colinim biljnim napitkom AdeZ-om. Ponuda će biti dostupna za 2.000 potrošača u Mađarskoj, kroz partnerstvo s Kifli.hu – jednom od mađarskih najbrže rastućih internet prodavnica prehrambenih proizvoda.
“Čini se da je AdeZ savršen odabir za naš prototip papirne boce”, rekla je Katalin Halász, direktorica marketinga prehrambenih kategorija Coca-Cole za Evropu. AdeZ je biljni napitak a svrha brenda je da ‘pozitivne promjene učini jednostavnijim’. Potrošači AdeZ-a često su i sami veoma zainteresirani za održivost, nova dostignuća i inovacije u ovom području pa je tako AdeZ bio logičan izbor – pravi napitak i pravi potrošači za testiranje našeg prototipa papirne boce”, objasnila je.
”Početak upotrebe je važan korak u provjerama performansi papirne boce ali i kako je potrošači prihvataju,” smatra Stijn Franssena iz Coca-Cole Europe, menadžer Inovacija u istraživanju i razvoju ambalaže. ”Prototip papirne boce može se reciklirati 100%*, a trenutno se sastoji od papirnog omotača, sa plastičnim unutrašnjim slojem i čepom koji se takođe može reciklirati.” Gospodin Franssen je naglasio da je partnerstvo Coca-Cole sa kompanijom Paboco usmjereno na dalji razvoj papirne boce koja se u potpunosti može reciklirati, kao papir.
“Ovaj test će nam pružiti neprocjenjiv uvid i povratne informacije o tome kakve su realne performanse prototipa papirne boce kao pakovanja, ali i šta potrošači misle i osjećaju o tome. Ovo je za nas uzbudljiv korak naprijed, izvan laboratorija, u stvarnom svijetu. Po prvi put će potrošači zaista imati priliku da piju iz potencijalno potpuno novog tipa pakovanja”, dodao je Franssen.