Bingo City Centar ove sedmice je domaćin Prvog sajma meda i domaćih sokova. Jutros smo u radijskom programu ugostili rukovodioca službe marketinga, Tatjanu Paunoski koja nam je predstavila cjelokupni Sajam, kao i ostale aktivnosti kompanije Bingo. Danas smo posjetili Sajam, uvjerili se u ono što nam je ona rekla i iskoristili priliku da porazgovaramo s predstavnicima Binga, predstavnicima Tehnološkog fakulteta, kao i predstavnicima Udruženja Bosper.
Lidija Tomić, direktorica Bingo City Centra u Tuzli, kazala nam je da su odlučili cijelu sedmicu posvetiti Danima meda i prirodnih sokova s ciljem da svi koji dođu u BCC imaju priliku da se informišu o važnosti organske, zdrave prehrane i konzumacije iste.
“Drago mi je da je sve više povoda za susrete na “mjestu gdje želje ožive”, a moram naglasiti da nam je zadovoljstvo što sarađujemo sa Udruženjem Bosper i nadam se da će ovi dani da pređu u tradiciju”, rekla nam je Tomić.
U posljednje vrijeme, sve je veći trend korištenja zdravih proizvoda i prirodne, organske hrane. Ranije se i nije toliko obraćala pažnja na konzumiranje takve hrane, no, rapidan je porast potražnje, korištenja i življenja zdravog načina života. O kvalitetu meda i njegovim specifikacijama, govorio nam je magistar prehrambene tehnologije, Damir Alihodžić.
“Ljekovitost meda je neizbježna, samo je evidentno da određene grupe ljudi, poput dijabetičara ne mogu koristiti med u većim količinama, osim kao sladilo. I preporučuje se da ga koriste, zbog odnosa svih prostih šećera koji se nalaze u njemu”, rekao je, između ostalog, Alihodžić.
Izlagači na ovom Sajmu su članovi i organizacije iz klastera za razvoj tipičnih proizvoda, koji je osnovan 2015. godine kroz projekte Evropske unije, a razlog formiranja je očuvanje tradicije i autohtonih bosanskohercegovačkih proizvoda. Tu spadaju od pekmeza od jabuka, bestilj, suhi sir, bosanski sudžuk, sve vrste naših medova.
“Mi radimo dalje na našem očuvanju, jačanju i većoj promociji domaćih proizvoda. Proizvodi su specifični, to nije industrijska proizvodnja, ograničene su količine i smatramo da za njih nije izlazak na tržištu u smislu većih tržnih centara. Za njih su sajmovi ovog tipa i specijalizovane prodavnice. Problem je dobiti prvog kupca, nakon toga, svaka ponovljena kupovina je neizbježna, jer svi korisnici se vraćaju ponovo po još, zbog kvaliteta koji smo razvili”, kazala je Dinka Huremović, direktorica Udruženja Bosper.
Bingo je ponovo dokazao da su u službi građana, da rade na jačanju svjesnosti o kupovini i konzumiranju proizvoda bosanskohercegovačke proizvodnje.
Kada su u pitanju aktivnosti u narednom periodu, OVDJE možete pročitati o tome šta nam je ovog jutra govorila Tatjana Paunoski, rukovodilac službe marketinga kompanije Bingo.