On je naglasio da je Turska spremna za investicije za jedan takav objekt. Kako je kasnije dodano, ostaje da se vidi na koji će način Turska biti uključena jer ostaje mogućnost dodatnog zaduživanja.
Ono što je sada važno, kaže predsjedavajući Predsjedništva BiH, jeste da BiH ima usaglašenu trasu koju će predložiti Ankari.
“Mogu da kažem ta će se trasa kretati od Rače preko Bijeljine pa preko Brčkog i Lončara i spustiti se prema Sarajevu (preko Tuzle i Žepča, op.a.), odakle se ide na Pale, Rogaticu i Višegrad gdje se pravi konekcija za Goražde, a na Srbiju ćemo se spojiti kod Vardišta”, objasnio je Dodik.
Dio između Sarajeva i Višegrada gradit će se u profilu brze ceste, dok dio u Federaciji ostaje na volju entitetskim vlastima.
Dodik je informisao novinare da cijeli projekt košta blizu tri milijarde eura, a na cijenu će utjecati desetine tunela i mostova. On je podsjetio da će Srbija svoj dio autoputa početi graditi u junu prema Kuzminu, odnosno između Beograda i Semberije.
Ono što je također bitno jeste pozitivna funkcija cjeline autoputa od Bosanske Gradiške do Višegrada, a to je direktna konkurencija autoputa kroz Slavoniju.
“Ukoliko trasa od Bosanske Gradiške preko Doboja prema Sarajevu i Višegradu bude stavljena u funkciju autoputa, put od Ljubljane do Soluna bi bio kraći za 200 kilometara i to je šansa. A i dio odgovora za one koji budu protiv takve ideje”, rekao je Dodik.
Ministar prometa i komunikacija FBiH Denis Lasić pojasnio je da će dio autoputa u FBiH ići preko već planirane trase od Žepča preko Tuzle pa na Bijeljinu.