LifestyleZanimljivosti i zabava

Bez dlake na…tijelu?










Ova nova kampanja pokazuje žene sa stidnim dlakama i vrlo je moćna.

Čim nam stidne dlake počnu izrastati u pubertetu, govore nam da ih pokrijemo ili da ih se riješimo. Od nas se očekuje da imamo što manje dlaka ili budemo što glatkije.

Možda će Vas zanimati i:

To je samo jedno od onih arbitrarnih, a ograničavajućih pravila o načinu na koji žena treba da izgleda i šta bi trebala da radi sa svojim tijelom. Naučene smo da mislimo da je dlakavo tijelo ružan, nehigijenski prizor; nešto čega se treba stiditi i kriti.

Međutim, kao što možete primjetiti, muškarci ne dobijaju takva uputstva – oni mogu biti dlakavi do mile volje.

Zato se toliko nas čupa, brije ili laserski uklanja dlake kako bismo imale glatku bikini liniju, naročito u sezoni kupanja. Svako modno fotkanje koje smo ikada vidjeli uključuje glatke modele bez dlaka.

Do sada.

Billie Razors, kompanija koja proizvodi brijače za žene, upravo je lansirala novu kampanju u kojoj glavnu ulogu imaju žene sa izraslim stidnim dlakama. Znamo, znamo, zvuči potpuno kontraproduktivno da kompanija za brijače podržava… nekorištenje brijača. Ali tu smo. Žene iza kompanije Billie Razors prosto žene da promijene način na koji zahtijevamo određene stvari od izgleda žena. Žele da promovišu naše pravo da radimo šta hoćemo sa dlakama na svom tijelu, bilo da to uključuje upotrebu brijača ili ne.

„Gdje god da pogledamo, vidimo oglase koji nam govore da jedini način da izgledamo dobro u kupaćem kostimu jeste da budemo mršave, u dobroj formi i bez dlaka. U ovom filmu, htjele smo da normalizujemo dlake na tijelu i pokažemo da imamo izbor“, izjavila je za Refinery29 direktorica i fotografkinja Ashley Armitage.

Kako bi regrutovale modele za kampanju, Ashley i njen tim su na Instagramu tražili žene koje su već ponosito pokazivale sopstvene dlake na tijelu. Potraga ih je odvela do Lindsay Zae i Yaminah Mayo.
One su zvijezde kratkog filma pod nazivom „Red, White and You do You“.

Video je nedavno objavljen u znaku proslave prve godišnjice Projekta Body Hair (Dlake na tijelu) kompanije Billie, što ih je učinilo prvom kompanijom koja proizvodi brijače za žene a koja prikazuje stvarne, prave, prirodne dlake na pazusima modela. Kampanja je imala više od 24 miliona pregleda u 23 zemlje svijeta.

Nadamo se da će prizor sretnih, predivnih žena sa prirodnim dlakama na tijelu pomoći i nama da se osjećamo ugodnije u vezi sopstvenih.

Izvor: Lola Magazin



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button