Osvježeni Golf dobio je izmjenjeni dizajn, novu tehnologiju i novi savremeni benzinski turbo motor.
Osvježeni Golf dobio je novu prednju svjetlosnu grupu sa LED dnevnim svjetlima. Zadnja svjetla su dobila novu grafiku i također su dostupna u novoj LED tehnologiji. Pored svjetlosnih grupa promjenjen je i dizajn branika i uvedene su nove boje. Ovisno o izvedbi, Golf je dobio trapezoidne završetke ispušnih cijevi, dok su kod GTI modela ostali okrugli završeci ispušnih cijevi.
Kada je riječ o novoj tehnologiji osvježeni Golf dobio je poboljšani infotainmant sistem, što uključuje novi centralni ekran veličine od 6,5 do 9,2 inča ovisno o nivou opreme. Najnaprednija izvedba inforaimant sistema podržava kontrolu pokretima pa na taj način mogu se mjenjati radiostanice, birati muzika na play listi i slično. Volkswagen je opremio i osvježenog Golfa sa potpuno digitalnom instrument tablom – Active Info Display, sa 12,3 inčnim ekreanom. Kao i kod drugih modela, Active Info Display ponuđen je u segmentu dodatne opreme.
Nova tehnologija stigla je i u segment sigurnosti u vidu sistema autonomnog kočenja u hitnim situacijama. Tu je i sistem pomoći u gužvi koji predstavlja poluatonomnu vožnju pri malim brzinama, sistem praćenja pješaka i slično.
Motorna paleta je obogaćena za potpuno novi 1,5-litarski TSI turbo benzinski motor sa tehnogijom isključivanja cilindara. Ova tehnologija omogućava rad samo dva cilindra s ciljem štednje goriva i smanjenja emisije štetnih plinova.
Šef Volkswagen dizajna Klaus Bischoff kaže:
“Postoji samo nekoliko automobila u svijetu osim Golfa koji tako uporno i dalje razvijaju svoj dizajn iz generacije u generaciju. Vozila koja uspješno upravljaju evoluciju njihovog dizajna decenijama imaju potencijal da jednog dana budu slavljeni kao ikona. Najpoznatiji primjer takvog razvoja je Porsche 911”.
Novi 1,5-litreni TSI Evo motor razvija 150 KS te ga odlikuje prosječna potrošnja nešto viša od 4 l/100 km uz emisiju 110 g/km CO2. Na raspolaganju je i štedljivija Bluemotion izvedba sa 130 KS čija prosječna potrošnja groiva iznosi 3,83 l/100 km.
Pored bolje ekonomičnosti ova izvedba ima i manju emisija CO2 koja iznosi 104 g/km. Bluemotion izvedbu 1,5 litarskog motora odlikuje zanimljivo tehničko rješenje koje gasi motor kada vozač podigne stopalo s papučice gasa. Ovaj sistem pomaže u smanjenju potrošnje goriva, pa tako ovaj motor troši do 1 litar manje u odnosu na druge slične motore. Kao i dosada motori su upareni sa poznatim ručnim i DSG automatskim mjenjačima.
Snaga Golfa GTI dodatno je povećana pa sada njegov 2,0 litreni TSI motor razvija 230 KS, dok GTI Performance model raspolaže sa 245 KS. Za GTI model dostupan je i novi 7-stepeni automatski DSG mjenjač.
Poboljšanja je dobio i Golf GTE koji kombinira najbolje iz svijeta benzinskih i električnih motora. Golf GTE se može voziti dinamičnije voziti na struju nego ikada što ga čini savršenim automobilom za urbani način života. Potpuno električni pogon s 0% emisije štetnih plinova i uz 50% veću autonomiju, novi Golf GTE je savršen za svakodnevnu vožnju u gradu. Autonomija na električni pogon sada iznosi do 300 km.
Golf GTE pogonski sistem sastoji se od 1.4-litrskog TSI motor koji razvija 150 KS, i električnog motora sa 102 KS. Motori su upareni preko šeststepenog DSG automatskog mjenjača koji je posebno razvijen za hibridne modele. U kombinaciji benzinskog i električnog motora izlazna snaga iznosi 204 KS, što je dovoljno da Golf GTE ima ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 7,6 sekundi uz maksimalni okretni moment od 350 Nm.
Osvježeni Golf na bh. tržište stiže u prvom kvartalu 2017. godine.
Izvor: carlander.ba