BiznisLifestyle

Švedski lideri online modne industrije na Weekend Media Festivalu




Weekend Media Festival u Rovinju će i ove godine od 22. do 25. septembra okupiti brojna renomirana imena iz poslovnog svijeta, među kojima će biti i Šveđani Jarno Vahnatapio i Magnus Emilson, pokretači NA-KD.com, najbrže rastućeg modnog online branda. NA-KD.com pokrenut je u decembru 2015., a sudeći po dosadašnjim rezultatima, već u prvoj godini poslovanja promet će premašiti 10 miliona eura. U ponudi NA-KD je 113 brendova s gotovo 3000 odjevnih proizvoda, a prodana roba je dosad isporučena u čak 115 država širom svijeta.

NA-KD.com je izrastao iz online modne trgovine Nelly.com, koju je Jarno Vahnatapio pokrenuo u Švedskoj još 2003. godine, a od tada ju je proširio na cijelu Evropsku uniju. Vahnatapio je i osnivač ZooZoo.com koji se pozicionirao kao drugi najveći švedski dobavljač hrane za kućne ljubimce. Danas je najveći dioničar NA-KD.com s udjelom od 30 posto, dok drugi najveći udjel od 15,5 posto pripada Magnusu Emilsonu, osnivaču Visit Technology grupe. Emilson investira u različite kompanije nove tehnologije, među kojima su najuspješnije turistička platforma Citybreak, kompanija za performance marketing Tradedoubler, e-commerce platforma Jetshop te Booktable, servis za rezervacije stolova u restoranima, koji je 2015. Michelin Guide kupio za 100 miliona eura.

Kako prenose švedski mediji, NA-KD.com nedavno je dobio novu investicijsku injekciju od oko četiri miliona eura, a kako će se to odraziti na buduće poslovanje ove brzorastuće prinove u modnoj industriji moći će saznati sudionici Weekend Media Festivala, najvećeg komunikacijskog festivala u jugoistočnoj Evropi, koji se organizuje pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button