Sve više kineskih kompanija želi okušati sreću na globalnom tržištu
Kina je dom mnogih velikih tehnoloških kompanija, koje su prepoznate ne samo u svojoj zemlji veći su se počele širiti i na ostala tržišta diljem svijeta. Tvrtke poput Huaweija ili Alibabe poznate su diljem svijeta, a sve više azijskih kompanija želi okušati svoju sreću na globalnom tržištu.
Šestogodišnja tvrtka Cheetah Mobile, za koju vjerojatno nikada niste čuli, prošle je godine zaradila preko 568 milijuna dolara, a sada planira osvojiti i zapad. Prošle godine postali su partneri poznatog Yahooa, a sada žele plasirati nove aplikacije van Kine.
Kako bi postigli uspjeh na globalnom tržištu morat će prilagoditi svoje poslovanje zapadnjačkim standardima i potrebama, koje se razlikuju od kineskog tržišta.
Alex Yao, direktor tvrke, kaže kako im je prvi cilj osvojiti indijsko tržište, korak na koji su se i mnoge druge kineske tvrtke, poput proizvođača mobitela Xiaomija, odlučile.
Yao kaže kako će indijsko tržište biti odlučujući faktor za tehnološke tvrke jer predviđanja pokazuju kako će do kraja ove godine u Indiji biti više korisnika interneta nego što SAD ima stanovnika.
Cheetah Mobile namjerava se usredotočiti na aplikacije i sve rašireniju virtualnu stvarnost kako bi osvojili globalno tržište. No, čeka ih dug put jer sve više kompanija traži svoje mjesto pod suncem, a tehnološki giganti već su prepoznali važnost sadržaja za virtualnu stvarnost te aktivno rade na novim i zanimljivim aplikacijama.