Tuzla

Brži i jednostavniji postupci: Ured IDDEEA otvoren u Tuzli




Tuzla je od danas bogatija za još jednu ključnu digitalnu uslugu – otvoren je ured Agencije za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka BiH (IDDEEA), namijenjen izdavanju kvalificiranih certifikata za udaljeni elektronski potpis.

Ovaj korak omogućava građanima i privrednim subjektima jednostavniji pristup administrativnim postupcima, bez potrebe za dolaskom na šalter.

Otvaranje ureda rezultat je saradnje Grada Tuzla i IDDEEA-e i predstavlja značajan iskorak u razvoju moderne digitalne infrastrukture. IDDEEA je nedavno prošla međunarodnu recertifikaciju, potvrdivši usklađenost sistema sa evropskim sigurnosnim i tehničkim standardima, što je omogućilo uvođenje ove usluge.

Građani će sada moći potpisivati dokumente online uz punu pravnu valjanost, što donosi brže procedure, smanjenje papirologije i efikasniju komunikaciju s institucijama i kompanijama.

Na otvaranju su govorili gradonačelnik Tuzle Zijad Lugavić i direktor IDDEEA-e Almir Badnjević. Gradonačelnik je istakao da ovo predstavlja početak šire transformacije javnih usluga:

„Uvođenje kvalificiranog certifikata za udaljeni elektronski potpis prvi je korak ka potpunoj digitalizaciji administrativnih procedura. Građani će moći pratiti status svojih dokumenata i zahtjeva bez odlaska na šalter, što olakšava svakodnevne obaveze“, poručio je Lugavić.

Naglašeno je da predstoji još posla kako bi se u potpunosti izbjegla potreba za fizičkim preuzimanjem dokumenata, ali da upravo ovaj ured predstavlja temelj za naredne faze digitalizacije. Otvaranjem IDDEEA-inog ureda, Tuzla se svrstava među gradove koji aktivno uvode savremene digitalne usluge i pripremaju teren za potpunu transformaciju komunikacije građana s javnom upravom.

Možda će Vas zanimati i: