Poštovani korisnici,
zbog velikog broja pristiglih upita ponovo obavještavamo korisnike naših usluga i građane DA SU SMS PORUKE O PRISPIJEĆU POŠILJKI, A U KOJIMA SE TRAŽE DODATNI LIČNI PODACI, LAŽNE.
Molimo sve korisnike da svoje bankovne i ostalne lične podatke ne šalju na zahtjeve koji im stižu putem poruka ili mailova sa nepoznatih brojeva i adresa, jer BH POŠTA NE TRAŽI SVOJIM KORISNICIMA LIČNE PODATKE U SMISLU BROJA KARTICE I DRUGE SIGURNOSNE PODATKE. Svaki takav pokušaj je zloupotreba znaka i logotipa BH Pošte.
Savjetujemo korisnicima da izbjegavaju bilo kakav vid interakcije sa ovakvim stranicama i profilima, jer se u većini slučajeva radi o pokušaju krađe podataka putem lažnih transakcija.
Napominjemo da ni u kojem slučaju u privatnim porukama ili komentarima ne ostavljate podatke o bankovnim karticama i lične podatke jer se isti mogu iskoristiti od strane trećih lica za direktnu krađu novca sa bankovnih računa.
Linkovi koji su automatski generisani i kamuflirani da izgledaju kao linkovi koji vode na stranicu BH Pošte su maliciozni i nipošto ne klikajte na iste.
Ime naše kompanije je i ranije korišteno u ovakvim i sličnim napadima, ali u posljednje vrijeme zabilježen je ogroman broj pokušaja prevara putem lažnih SMS poruka i mailova, te još jednom upozoravamo korisnike naših usluga i sve građane da budu maksimalno oprezni.
Naglašavamo da je BH Pošta poduzela sve što je bilo u okviru naših mogućnosti, a kako bi spriječila ovakve napade na korisnike te zaštitila svoje korisnike. Svaki napad u kojem se zloupotrebljava ime BH Pošte, znak, logo ili domena, prijavljen je i registrovan u institucijama koje se bave borbom protiv cyber kriminala.
Molimo sve građane koji dobiju sms poruke, a iza kojih ne stoji BH Pošta, da prijave pokušaj zloupotrebe podataka na oficijelnim Facebook i Instagram profilima BH Pošte ili na adresi: info@posta.ba ili da se obrate policiji.
Smjernice za zaštitu od cyber kriminala takođe se mogu naći na stranicama MUP-a KS.