Citroen je oživio legendarno ime za mali četverokotač na struju.
Citroen Ami je urbano vozilo kojem brzina i jurcanje nisu u genima. On je tu kako bi olakšao prijevoz do odredišta i to odradio na najjeftiniji mogući način. S maksimalnom brzinom od 45 km/h i dosegom od oko 80 km nema performanse za pamćenje, ali mu je uporabna vrijednost značajna. Posebno na gradskim ulicama zagušenim automobilima.
U ovom automobilu nije baš pametno pretjerivati i to baš zbog svojih dimenzija… A upravo to napravio je neimenovani vozač na serpentini Fairmont u Monaku. Dok je uspon odradio vozeći na rubu, pri povratku nizbrdo nije bio te sreće. Ušao je prebrzo u zavoj i ubrzo se prevrnuo.
To take the hairpin in Monaco
byu/TSDano intherewasanattempt
Nije poznato je li se vozač ozlijedio u nesreći, ali s obzirom na brzinu to je malo vjerojatno. Najsporijom serpentinom Monaco Grand Prixa bolidi prolaze brzinama ispod 50 km/h, pa ne čudi što je Ami završio na boku.