Početkom oktobra/listopada glavni grad BiH bit će domaćin jedne od najvećih regionalnih game development & animation konferencije koja će tokom dvodnevnih predavanja, radionica i prezentacija, te gaming takmičenja okupiti neke od najvećih i najpoznatijih ljudi iz oblasti ove industrije.
LOADING game development & animation conference powered by Telemach, održat će se u sarajevskom hotelu Hills od 5. do 6. oktobra/listopada 2019. godine i okupit će više od 400 učesnika, te preko 3000 posjetilaca u dva različita eventa: konferencijski i turnirski.
”Zabavna industrija, koja trenutno vrijedi više i od filmske, bilježi vrtoglavo povećanje zarade iz godine u godinu. Gotovo svaki korisnik mobilnog uređaja jedan je od miliona gamera koji zabavu pronalaze u ovoj brzorastućoj industriji. LOADING konferencija želi jednu od najvećih zabava u BiH podići na viši nivo. Ova konferencija je za svakog umjetnika, kompozitora, developera i animatora ili za one koji to žele postati, polazna tačka za ulazak u najbolju, najzabavniju i najsnažniju biznis zajednicu u svijetu. Loading će biti domaćin najvećim stručnjacima iz game development & animation studija i kompanija kao što su Blizzard, Epic Games, Ubisoft, Electronic Arts, 3Lateral, Disney, Marvel itd, te kompanijama kao što su Reboot, Nordeus, CroTeam itd.“, rekao je Selim Alagić, CEO Loading konferencije, te dodao:
„Ova konferencija će usmjeriti mnoge velike investitore iz ove industrije ka BiH koji su u potrazi za fenomenalnim projektima, kreatorima i umjetnicima, a naša zemlja je već pokazala da može izroditi nevjerovatne umove koji već ne samo da pomjeraju granice umjetnosti, nego i inspirišu svijet svojim mogućnostima, ambicijama i entuzijazmom“.
S obzirom da ova industrija bilježi svakodnevno svoj rast na našim prostorima i da se kompanije jako puno okreću saradnji sa gamerima, youtuberima i influencerima, kompanija Telemach odlučila je stati uz ovu konferenciju.
„Kao lider u distribuciji digitalnih servisa u BiH, Telemach sa zadovoljstvom podržava prvi bosanskohercegovački Loading game development & animation conference. Prvi smo svijet gaminga prenijeli na male ekrane kroz SK Esports kanal, koji je specijaliziran za ekskluzivni sadržaj iz svijeta tehnologije, esport takmičenja, video igara i gaming industrije. Sam sadržaj ovog jedinstvenog događaja bit će ekskluzivno prezentiran upravo putem SK Esports kanala“, rekao je Kenana Đonko, direktor Sektora za marketing, razvoj proizvoda i odnose sa javnošću i dodao da „ponosno možemo da kažemo da Telemach već sada kroz postojeću infrastrukturu svojim korisnicima omogućava brzine interneta do 1Gbps, dok gameri najbolje razumiju koliko je brzina u njihovom svijetu važna. Nastavićemo da uvijek nudimo najbolje, jer samo tako možemo održati stečeno povjerenje.“
Tokom dvodnevne konferencije, radionica i gameing takmičenja, svi posjetioci će moći pogledati odlične VR prezentacije, posjetiti sajamski dio (Indie Expo), te imati priliku upoznati neke od najvećih zvijezda ove industije sa ex Yu tržišta.
Drugog dana konferencije u Convention centru hotela Hills bit će održana „Colosseum arena“ u kojoj će svoje snage u igranju odmjeriti neka od najpoznatijih regionalnih imena kada je gaming industrija u pitanju.
„Najbolji gameri, streameri na YouTube i Twitch platformama iz regiona će se boriti u LOADING COLOSSEUM areni za slavu najveće svjetske gaming ere. Deset gejmera će se boriti između sebe za prestiž i titulu Prvog najboljeg Loading gamera, a najbolji će biti onaj koji je sposoban savladati bilo koji žanr, vještinu i težinu igre koja mu se ponudi – bilo to na kompjuteru, portablu ili konzolaškoj platformi“, rekao je Adnan Cerić, Producent Loading Colosseum Arene.
Kako ova industrija ima sve veći uticaj i na oglašivačko tržište svoj osvrt o toj temi dao je i Kenan Alihodžić, PR menadžer u UpTrend Marketing Solutions agenciji koje ja ujedno marketing i PR partner LOADINGA.
„Veliki broj youtube i influance zvijezde koje će se 5. i 6. oktobra naći u hotelu Hills već duži vremenski period sarađuju sa brendovima i kompanijama kada je u pitnju marketing. S tim u vezi veliko nam je zadovoljstvo da smo marketinški i PR partner ove konferencije gdje ćemo imati priliku da ove izuzetno popularne ljude u svojim branšama uvežemo sa brendovima i/ili kompanijama koje se budu našle na ovoj konferenciji, jer brojevi njihovih pratilaca i ljudi na koji direktno ili indirektno imaju uticaj izrazito je velik“, izjavio je Alihodžić.
Organizatori tokom press konferencije nisu željeli otkriti sva imena govornika i glavnih zvijezda ove konferencije, nego su pozvali sve ljubitelje ove industrije da prate oficijelnu web stranicu www.loading.ba, te društvene mreže www.facebook.com/loadingfestival i www.instagram.com/loadinggamecon. Karte za posjetioce i učesnike konferencije mogu se kupiti putem sistema kupikartu.ba