Iako većina korisnika zna samo za one najpoznatije mreže, kada otvorite neku od “prodavnica” aplikacija za mobilne telefone, vidjećete na stotine društvenih mreža koje se svakodnevno pojavljuju, priključuju i gase.
Neke od njih ne prežive ni jedan dan, međutim, ima i onih koje privlače korisnike i zadržavaju ih na duže vrijeme.
Ako se bavite digitalnim marketingom, ne treba da brinete. Nijedna od ovih mreža ne prijeti da zaista ugrozi stabilnost postojećih marketinških strategija, pa ipak morate imati u vidu sljedeće. Generacija Z je najmlađa platežno sposobna ciljna grupa sklona usvajanju novih trendova, tehnoloških izuma i platformi koje se tek pojavljuju. Zato morate imati na radaru uvijek nove kanale komunikacije koje će možda baš oni koristiti za interakciju.
Evo koje su to najsvježije mreže koje bi trebalo da pratite.
TikTok
Godine 2017. ova aplikacija zvanično je lansirana kao paket sa platformom Musica.ly.
Ukoliko ste koristili platformu Vine, onda će vam i ova mreža biti poznata, jer vam omogućava da snimate kratke video-formate koji se ponavljaju ukrug. Za razliku od spomenute mreže, ovdje možete dodavati efekte i dorađivati finalni materijal kako vama odgovara, a potom ga dijeliti sa svojim prijateljima.
Iako postoji tek dvije godine, TikTok danas ima više od 500 miliona korisnika širom svijeta
Caffeine
Društvene mreže evoluiraju iz dana u dan i javljaju se potpuno novi vidovi komunikacije koji su nam nekada zvučali nestvarno.
Ova aplikacija omogućava vam da obezbijedite prijenos uživo bilo čega što radite. To može biti koncert, druženje sa prijateljima ili ono za šta se sve više koristi – dijeljenje ekrana i praćenje određene video-igrice koju igrate.
Na nekim drugim mrežama ljudi su i zarađivali na ovaj način, ukoliko broj pratilaca premaši određenu granicu. Međutim, Caffeine još uvijek nije objavio način monetizacije njihovih servisa.
Lasso
Lansirana 2018. godine, ova aplikacija nudi gotovo iste opcije kao i TikTok – snimanje kratkih video-materijala uz dodavanje muzike i efekata.
Ona targetira izuzetno specifičnu ciljnu grupu, odnosno generaciju Z, koja trenutno ima manje od 30 godina.
Ukoliko se pitate zašto bi ova nova mreža uspjela, kada TikTok već bilježi 500 miliona korisnika, postoji jednostavan odgovor – tvorac i vlasnik Lasso modela je Facebook.
Jasno je da će se ovaj novi dodatak paketu sigurno koristiti resursima društvenog giganta koji će podržati Lasso u svakom trenutku.
Houseparty
Može se reći da je ovo vjerovatno društvena mreža sa najviše potencijala. Radi se o platformi koja omogućava video chat između najviše osam (8) korisnika. Takođe, tokom razgovora možete dodavati i filtere, različite naljepnice i efekte.
Ono što je nedavno dodato kao značajno unaprijeđenje jeste i mogućnost da igrate igricu sa ostalim učesnicima u razgovoru.
Veliki broj brendova već je iskoristio mogućnosti ove aplikacije, tako što je u cijelu priču uključio influensere koji uživo odgovaraju na pitanja ostalih učesnika, na temu određenog brenda.
Naučite kako
Društvenih mreža danas ima i previše, međutim, važno je znati kako svaku od njih možete da iskoristite za određeni segment ciljne grupe. U tome vam neće pomoći kratki kursevi od nekoliko mjeseci na koje ćete potrošiti vrijeme i novac, već posvetite barem jednu godinu usavršavanju uz pomoć kvalitetnih mentora.
Izvor: Tv1