Lifestyle

Jer sve smo to MI: Kompanija dm predstavlja novu kampanju – osvojite vrijedne nagrade




Život nam svakodnevno donosi nepredvidive situacije u kojima se lakše snalazimo uz pomoć naših najbližih. Svi MI imamo osobe koje zauzimaju posebno mjesto u našim životima: zato što su nas baš one znale utješiti, nasmijati, biti podrška i učinile nas onakvim kakvi smo danas. Za sve ono što MI jesmo, odgovorni su ljudi i susreti koji nam kroz život služe kao putokaz.

U okviru kampanje “Jer sve smo to MI”, kompanija dm vas poziva da se na poseban način zahvalite osobama koje su obilježile vaš život.

Sve osobe starije od 18 godina u periodu od 27.1. do 27.2. 2016. godine imaju mogućnost podijeliti svoju priču, fotografiju ili video na temu “Ko Vas inspiriše?” i objaviti je na mi-dm-drogeriemarkt.ba. Autore deset najinspirativnijih priča na poklon očekuje dm poklon kartica u vrijednosti od 50 KM, a svoje priče također mogu podijeliti i putem društvenih mreža uz #dmInspiracija.

Ove godine dm obilježava deset godina poslovanja na tržištu BiH. Kako je čovjek u centru poslovne filozofije ove kompanije, dm je povodom jubileja pripremio brojne aktivnosti za kupce ali i za zaposlenike.

Sve aktivnosti će biti realizovane pod novim komunikacijskim sloganom “Jer sve smo to MI” kako bi podstakli javnost na osjećaj zajedništva, ljubavi i podrške.



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button