Proizvođač sportske odjeće i obuće Adidas izgubio je borbu za jaču zaštitu prava na prepoznatljive tri pruge koje krase njihove proizvode.
Naime, prema odluci Općeg suda Evropske unije, samo su ukošene paralelne tri trake zaštićene kao logo sportskog diva, dok je drugim kompanijama dopušteno na svoje proizvode stavljati tri paralelne pruge u vodoravnom, horizontalnom ili bilo kojem drugom smjeru.
– Razočarani smo odlukom Suda koja ograničava naš zaštitni znak na isključivo jedan smjer pruga jer ljudi diljem Evrope proizvode s tri paralelne trake prepoznaju kao naše, u kojem god smjeru te trake bile postavljene – rekli su iz kompanije koja je uspjela dokazati da potrošači tri paralelne pruge uistinu vide kao karakteristične za Adidas, no samo u pet evropskih zemalja.
Stoga se, tvrdi Sud, odluka o njihovoj zaštiti nikako ne može primijeniti na područje cijele EU.
Još 2014. godine su tijela za zaštitu intelektualnog vlasništva Unije odobrila tri pruge kao Adidasovu oznaku, no u belgijskoj kompaniji Shoe Branding Europe smatrali su kako one ipak nisu dovoljno jedinstvene da bi bile zaštitni znak, s čime se u konačnici složio i Evropski ured za intelektualno vlasništvo.
Ako želi opozvati jučer donesenu odluku, njemačka kompanija može u roku od dva mjeseca podnijeti žalbu Evropskom sudu pravde.
Izvor: fokus.ba